/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvad er den værd?
Fra : rudik
Vist : 308 gange
5 point
Dato : 21-07-05 17:55

hej jeg har et problem. jeg ved ikke hvad jeg kan få for min gamle/grimme PGO hot 50...

jeg vil gerne vide det, for skal på efterskole nu, og har måske brug for nogle penge. og vil derfor måske sælge. Jeg vil bare også gerne vide, om det mon kan betale sig at arbejde videre på den. Den har været meget grimmere end det i kommer til at se. Men kørere enskaben fejler absolut ingen tinng. den køre fra 50-70km/t alt efter hvad vejre det er. den har vel omkring 3hk vil jeg tro. powerluft filter og lidt andet gejl...

her er nogle billeder

www.rudik.dk/pris/1.jpg
www.rudik.dk/pris/2.jpg
www.rudik.dk/pris/3.jpg
www.rudik.dk/pris/4.jpg
www.rudik.dk/pris/5.jpg

håber i kan svare.

dette er IKKE en salgs annonce, det er et spørgsmål, og intet andet. bare så vi får slået det på det rene

har kun lagt 5 point i dette svar. for ellers er jeg bange for, folk bare vil komme med useriøse håje bud, for at få points.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 21-07-05 17:59

i må meget gerne komme med grundlag for jeres bud på prisen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-07-05 18:02

Er den lovlig ?

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 21-07-05 18:04

nej. det er den ikke. den køre 60 - 70km/t

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 15 point
Dato : 21-07-05 18:08

der er mange til salg på www.dba.dk gå derind og tjek hvor meget de andre forlanger for deres brugte PGO'ere

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 21-07-05 18:13

dette er vist et godt tegn

PGO Hot 50, '98, meget pæn, kan ej starte, mange res.dele, km 11.000 4.000,- 21-07-2005
Viby J. | Jylland - Øst

4000kr for en der ikke kan starte :) os fra 98 lige som min. dejligt. men så er den tilgengæld meget pæn.

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 03-02-07 16:47

Tak for svaret Nordsted1.