/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Ejendomme i Bulgarien
Fra : soerenpind
Vist : 992 gange
50 point
Dato : 21-07-05 17:40

Er der nogen der har erfaringer med ejendomsinvesteringer i Bulgarien.
- Ogsaa gerne en vejledning om finasiering

Accepteret svar
Fra : svet

Modtaget 50 point
Dato : 05-08-05 09:01

Jeg vil selv investere i en lejlighed på Sunny Beach. En af mine gode partnere bygger lejlighedskompleks tæt på stranden og udbyder lejligheder til ca 800-900 euro per kv. m.
Hvis du er interesseret, kan jeg skaffe må detajeret info om dette projekt.

Kommentar
Fra : BulgarienEstate

Dato : 12-08-05 21:13

Hej Søren,

Her er nøgle personer/familier som allerede har investeret i ejendomme i Bulgarien og kan sikkert fortælle om deres indtryk og oplevelse:

Anya og Peter fra Jelling: tel 40585560, e-mail prj@kmd.dk
Thomas Larsen fra Helsinge: e-mail thomas@mc-korelaererne.dk
Henrik Smith fra København: tel 25381339, e-mail henrik@e-adresse.dk
Torben Jacobsen fra Glostrup: e-mail hvissinge@get2net.dk
Kirsten og Hans Henrik fra Jelling: tel 75872056, e-mail hhsteph@jellingenet.dk
Niels Rasmussen fra Viborg: e-mail nielslaila@oncable.dk
Henrik Nørring fra Birkerød: e-mail helle_noerring@yahoo.dk
Flemming Blåbjerg fra Viborg: e-mail Flemming.Blaabjerg@Martin.dk

Fra vores refferenceliste kan jeg nævne bankprokurist Knud Erik Simmelsgaard KES@RINGKJOEBING-BANK.DK
og andre af hans kollegaer, som handler med os. Ham kan du også kontakte vedr. finansiering.

Se hvad vi kan tilbyde dig på www.bulgarienestate.com og hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os.

Godkendelse af svar
Fra : soerenpind

Dato : 14-08-05 23:41

Tak for svaret svet.