/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
Harald Enderud?
Fra : annled
Vist : 929 gange
220 point
Dato : 09-10-02 14:19

Hej
Er der nogle, der er i besiddelse af en biografi om Harald Enderud? Hvilken uddannelse har han? Stillinger osv.
Tak!

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 09-10-02 14:49

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 09-10-02 14:51

Hej... en svipser...

men har du prøvet google... -->
http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22Harald+Enderud%22&lr=

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : annled

Dato : 09-10-02 15:56

ja, det er vel det første, man gør! Men det blev jeg ikke klogere af.... desværre.

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 220 point
Dato : 09-10-02 16:30

Hej Ann,

undskyld...

men lidt info er der da...

http://www.ifs.tu-darmstadt.de/pg/ecpr/denmark.htm -->
Harald ENDERUD Organisational theory; participation; conflict analysis

men jeg var inde på
http://www.bibliotek.dk
og skrev Harald Enderud, i feltet fritekst og fik 256 poster frem, mon ikke i en af de bøger står lidt mere om ham...

ellers så grav lidt i de poster, ind imellem er der små bidder af information at hente... jeg har lige kigget i en bog jeg har om Organisationsteori af Bakka og Fivelsdal... men der var der kun henvisninger til ham...

så hvis der ikke kommer nogen der kender lidt mere til ham, ka' du jo evt. prøve på biblioteket...

måske han er nævnt i et eller andet leksikon eller faglitteraturs halløj...

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : annled

Dato : 09-10-02 19:25

Tak for svaret - ja, jeg må nok tage på biblioteket. Det nemmeste havde ellers været, hvis jeg kunne have fundet ud af det hjemmefra...