/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock Nokia 3510?
Fra : theking20000
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 09-10-02 12:26

Hvad skal der til at unlocke en Nokia 3510? Her tænker jeg både på kabler og software.
Jeg så gerne henvisninger til hvor jeg kan købe kabel og hvor jeg kan hente softwaren.
På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : NKSDK

Modtaget 110 point
Dato : 09-10-02 12:41

Software: http://www.123unlock.co.uk/

Kabel: http://www.fonefunshop.co.uk/

Håber, du finder det, du søger...

Mvh

NK

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-10-02 22:04

Dette kan pt. ikke lade sig gøre, da der ikke findes et datakabel til en
3510 endnu.

> Hvad skal der til at unlocke en Nokia 3510? Her tænker jeg både på
> kabler og software.
> Jeg så gerne henvisninger til hvor jeg kan købe kabel og hvor jeg kan
> hente softwaren.
> På forhånd tak
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-10-02 22:34

Det er da heller ikke særlig mange steder hvor den er sim-låst, når man
køber den!
WannaSave har den til 599 + oprettelse!
ej. simlåst
Thomas
"Mich@el Christensen" <michaelmc@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3da499ac$0$11471$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> Dette kan pt. ikke lade sig gøre, da der ikke findes et datakabel til en
> 3510 endnu.
>
> > Hvad skal der til at unlocke en Nokia 3510? Her tænker jeg både på
> > kabler og software.
> > Jeg så gerne henvisninger til hvor jeg kan købe kabel og hvor jeg kan
> > hente softwaren.
> > På forhånd tak
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-10-02 23:03

Mich@el Christensen skrev:

>Dette kan pt. ikke lade sig gøre,

Sludder.

>da der ikke findes et datakabel til en 3510 endnu.

Sludder, du kan enten købe dem, eller lave dem selv.
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-10-02 04:46

"Mich@el Christensen" <michaelmc@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3da499ac$0$11471$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> Dette kan pt. ikke lade sig gøre, da der ikke findes et datakabel til en
> 3510 endnu.

Det er ikke helt rigtigt.. Man kan bestille dem ( de nyere kabler til 3510 -
8310 osv) på denne web adresse..
http://www.pecmobiledata.co.uk
God fornøjelse...

Og med hensyn til software.. Der er en masse på nettet.. ellers har jeg
noget på min FTP side..
Men det kræver at du er eller har været kunde hos mig..
Hilsen Dan

--
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garanti for kun 100,- kr.
Gratis Ringtoner og Logo'er
Se også www.helloo.dk
ICQ#: 11143479

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-10-02 21:17

"Mich@el Christensen" <michaelmc@stofanet.dk> wrote in message >
> Dette kan pt. ikke lade sig gøre, da der ikke findes et datakabel til en
> 3510 endnu.

Nå da, så må jeg da have været svært heldig, da jeg både har kabel og
software og faktisk har låst 5-8 stykker op allerede..

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk - Nu også unlock af Ericsson R600 og Nokia 3510

*** Som de første/eneste i Danmark tilbydes unlock af Ericsson R600 !! ***

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-10-02 00:05

"Jens Karstoft" <jens@unlockzonen.dk> skrev i en meddelelse
news:telp9.90119$Qk5.4103813@news010.worldonline.dk...
> Nå da, så må jeg da have været svært heldig, da jeg både har kabel og
> software og faktisk har låst 5-8 stykker op allerede..

Ja DCT4 Nokia er ikke noget problem,når man har det rigtige grej

Kommentar
Fra : miller4

Dato : 23-10-02 16:05

Du kan købe et datakabel til 3510 for 149 kr. hos www.thansen.dk og så er det bare at finde softwaren.

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 29-07-03 18:26

at låse dct 4 nokia op er ingen problem jeg går i luften her i aften på denne adresse her www.mobil-nord.dk også nokia 3510 men kig på den den skulle være oppe at køre senest kl 22 tirsdag den 29-07-03 mvh daniel