/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
afvikle spil UDEN cd´en
Fra : yearhouse
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 21-07-05 12:03

Så er det "amatør-nørden" igen, igen *g*

Det er så besværligt: Man klikker på et ikon, da man gerne vil spille lidt: "-Sæt venligst xxxxcd´en i dit CD ROM drev"

Kan man ikke omgå détte...altså have ALLE data på harddisken, så vi ikke skal til at lede efter den korrekte disk?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 21-07-05 12:10

der findes et program der hedder alcohold 120% hvor du kan lave et image af cd så kan du spille uden at have cd i

Granslam

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 21-07-05 12:11

Se dette tip fra 30/6: http://www.kandu.dk/dk/tip/11713

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 21-07-05 12:11

her er linket til deres site http://www.alcohol-soft.com/

Granslam

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-07-05 12:23

Der findes også diverse NO-CD cracks - lovligheden af disse må du selv bedømme.

Men en søgning giver mange resultater.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 21-07-05 12:36

jeg fandt lige det her ved ikke om det virker

Først sætter du cden i cdrom drevet derefter går du ind og kopiere alt inde på cden og sætter det ind i en mappe som du opretter et tilfældigt sted. Så går du ind i et text dokument og skriver:

subst Drev sti

Der hvor der står drev skal du skrive et drev som ikke er brugt på din computer endnu og der hvor der står sti skriver du hvilken mappe hvor du har kopiret tingene over i. Så gemmer du text dokumentet som etnavn.bat der skal stå .bat bagefter navnet og så gemmer du den i C:\WINDOWS\Menuen Start\Programmer\Start så kan du godt tage cden ud og genstarte computeren så går du ind i denne computer og dit nye drev og så trykker du på setup ikonet og installere spillet og så skulle den kunne køre uden cd.

Granslam

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 21-07-05 12:49
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 21-07-05 12:52
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-07-05 12:55

Halleluja!
Citat
Lad der blive lys, og der blev lys.

Prøv dette link: http://astalavista.box.sk/ her findes næsten No-CD cracks til alle spil / programmer (FY) er der nogen der så vil sige/RÅBE, men så længe du har købt et original spil, og bruger det ifølge copyright-bestemmelserne, kan jeg over hovedet ikke se noget problem i at skåne CD'n, ved at bruge et No-CD crack.
P A S P Å!!!!!! Hvis du vælger at bruge linket, de sider der henvises til prøver tit at bombardere dig med diverse opfordringer til at klikke på en link for at kunne downloade filen, luk dem på krydset og klik kun på det første link til download. Du skal have en god opdateret virusbeskyttelse, som fanger både virus, trojan horses osv. før du går ind på disse sider. Vær også opmærksom på hvis din virusscanner kommer med en advarsel om en fil der ikke kunne repareres/slettes, så sørg for at notere hvilken fil det drejer sig om, genstart maskinen i fejlsikret tilstand og slet den, inden den laver ravage på maskinen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-07-05 12:59

Der skal vel også være lidt at lave for spyware-experterne

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-07-05 13:03

Yes nemlig refi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 14:26

http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=913
og
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=1058
er absolut anbefalelsesværdige - bruger ofte selv den første når der er besøg til spil

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 14:28

nå ja så er der jo lige :
http://www.gamejackal.com/about.asp
bruger jeg pt og den har vist sig at være tip top

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 21-07-05 15:38

Tak for svaret Manse9933......Dæmon-programmet styrer