/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar
Fra : Coolio_Nic
Vist : 268 gange
100 point
Dato : 21-07-05 10:17

Jeg har et lille problem jeg vil gerne havde en bærbar.
men den skal kunne lidt nogle der har gode forslag til hvor jeg køber en
og samtidig kan få råd. den skal være så kraftig så man kan spille World of Warcraft og havde noget andet åben uden den hakker.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-07-05 10:47

Bærbar og spil er en dårlig kombination.

Det kan bruges men er ikke optimalt.

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 21-07-05 11:13

Er enig med refi!

Men hvad er din prisgrænse?

Ud fra dit formål med bærbaren, vil jeg anbefale at du køber en bærbar med minimum 512 MB RAM, Intel Pentium Mobile processor og vigtigt dedikeret grafikkort dvs. at ram til grafikkortet ikke er delt med din ram hukommelse.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-07-05 12:39

Dette spørgsmål har været oppe mange gange og svaret ender faktisk med det samme hvergang.

Jeg tilslutter mig både refi og mickey777 om at en bærbar er ikke det samme som en stationær.
Ydelsen er såmænd godtnok det samme, men der kommer et problem med varmeafledning ved en bærbar når den skal presses/spilles på, så er det problemerne begynder. Den går ned i hastighed pga varmen og for at beskytte sig selv.

Men skal det alligevel være en kraftig bærbar er der her en der kan.

http://www.zepto.dk/Default.aspx?page=NotebookSummaryPage¬ebookid=H4UcLlxPA6gLnbT5

nederst kan du konfigurere den selv, og så er det dansk kvalitet

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-07-05 12:44

nej som de andre en laptop er ikke kan ikke anbefales til spil

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-07-05 12:46

Der er ikke meget ide i at give 10-15.000 for en bærbar - blot for at spille.

Du har meget få muligheder for selv at udskifte grafikkort osv.

Og til den pris vil du kunne få en stationær der kan ALT det du ønsker og mere til.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-07-05 16:03

Jeg faldt lige over en test af den førnævnte bærbare. Læs den og bliv glad, kan sagtens spille World of Warcraft det nævner de nemlig
http://www.tweak.dk/tests2.php?id=567

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-07-05 17:28

Sådan som jeg læser dit indlæg, så er det som om du vil have noget, som du ikke ved hvad du skal bruge det til :-/