/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ja, hvorfor ikke???
Fra : Toupie
Vist : 372 gange
10 point
Dato : 20-07-05 23:09

Jeg har lige siddet og fået en griner over http://www.kandu.dk/dk/tip/11886 altså ikke tippet, men måden artiklen er skrevet på. Jeg er sikker på, at det er en stakkels ny journalist der har fået til opgave, at skrive om de stakkels forsvundne katte......og i sin iver for at være en god skribent (sammen med for mange sete krimier) har han/hun krydret historien for at gøre den bare nogenlunde interessant... eller????

// Toupie

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-07-05 23:11

Jo, jeg tror så heller ikke at sandsynligheden er særlig stor for at en ældre gråklædt dame i Tikøb, skulle beskæftige sig med det illegale pelsmarked.

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-07-05 23:13

Hvor mange katte går der til en østeuropæer?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-07-05 23:13

Mysteriet om den ældre gråklædte dame i Tikøb

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-07-05 23:14

Tedd, det kommer an på hvilket kattemad han serverer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-07-05 23:16

Spiser de katten osse??

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-07-05 23:17

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-07-05 23:19

Du skal ikke række tunge af mig med mindre du har intentioner om at bruge den!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-07-05 23:21

Så vidt jeg kan se står der en email adresse på journalisten! Man burde fortælle vedkommende at mysteriet er taget op på Kandu!! Vi skal nok finde frem til sandheden!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-07-05 23:24

Vi laver fluks en udflugt til Tikøb ........eller endnu bedre, findes der en kandu bruger der bor i nærheden af Tikøb der kan være detektiv??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-07-05 23:26

Hvis man skal lave en kattepels er det så forøvrigt ikke en fordel hvis kattene har samme farve?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-07-05 23:27

Nå, men bortset fra, at historien virker lidt spøjs, sker det ofte, at der i nogen områder forsvinder katte i stort antal.

Og der kan man let tænke sig til, at en eller anden der ikke kan lide katte, indfanger dem og skiller sig af med dem.

Men egentlig kunne man undre sig lidt over, at nogen ikke satte spørgsmålstegn ved sagen, og bad om at få at vide hvem der havde bestilt afhentning af den omtalte kat.

Eller simpelthen meldte pågældende dame til politiet, om ikke andet så på mistanken om at hun stjæler folks kæledyr.

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-07-05 23:31

Det forlyder fra upålidelig kilde at politiet i Tikøb har anhold en baltisk mand iført en spraglet kattepels af mærket Smirnoff!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-07-05 23:32

Uhmm katteragou med flødesauce og fritter.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 20 point
Dato : 20-07-05 23:33

jeg laver lige en lille missionstur til Tikøb, bor lige i nærheden, jeg tager min uundværlige sporhund (en yorkshireterrier) med, for ikke at blive "opdaget" ifører vi os camouflagetøj, det vil de slet ikke studse over

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-07-05 23:33

Dova Ja det er da underligt, specielt fordi miss brugsen havde været der i adskillige år, uden tilsyneladende at genere nogen... men ok, jeg ville måske nok heller ikke tænke over det i den givne situation - sådan noget tænker man nok først over når der forsvinder flere katte

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-07-05 23:35

Nordsted godt, vi skal krydse fingre for dig .........og ring hvis der bliver problemer

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-07-05 23:35

Eyvind

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-07-05 23:35

selv om byen er meget lille, er der et par pænt store veje, som indbyder til høj fart, mon ikke skylden også kan være her.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-07-05 23:50

Nordsted, nix for hvad så med den ældre gråklædte kvinde??? ....det var jo hende der startede hele denne Cruella historie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-07-05 23:51

Skal den tilberedes i kattebakke, Eyvind?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-07-05 00:20

Forøvrigt Nordsted, jeg kan se at du er en realativ ny bruger så velkommen

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 21-07-05 09:02

Noget nyt ?????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-07-05 09:03

Ja Tedd - dem i kattebakke er en slags lørdagsmis. - uhmm.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-05 09:28

Tilbage fra Tikøb, det var en dum ide, at medbringe min sporhund, nu forsvand alle kattene i Tikøb, det er jo ikke hver dag, de ser så frygtindgydende en hund, selv ikke den grå dame var til at få øje på, måske hun liiige lavede et
flyverskjul.

Tak for din velkomsthilsen Toupie

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 21-07-05 10:14

Eyvind
Din opskrift lyder som en kat-atrofe ..... øv, hihi lidt pladt ...men hvad

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 21-07-05 10:15

ØV... skulle være kat-aStrofe, nu kan jeg heller ikke stave.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-07-05 10:18

Husk at pelse den først så det ikke filtrer i munden.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-07-05 11:07

Eyvind, jeg troede ellers det måtte være paneret kat, hvis kattebakken blev brugt til tilberedningen

Nordsted, du må bare afsted igen dog uden hund og brug en anden forklædning denne gang - vi skulle jo gerne have løst mysteriet, ikke skabe flere

Ny artikel i avisen:
Det forlyder nu, at alle kattene i Tikøb er forsvundet og den ældre grå dame er forsvundet sammen med dem. Måske var det slet ikke hende der fangede kattene og måske har hun lidt samme skæbne som kattene......blevet til for i kattepelsjakkerne.

Sorry......sort humor

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-05 11:22

Til Toupie

Vi kan desværre ikke komme på mission idag, vi er blevet hidkaldt til en forsvunden bisværm, havde ellers forsvoret at vi ikke ville påtage os "bijob" men som sagt, ingen opgave er for lille ingen for stor, så vi drager afsted om lidt, men hvis "katteopgaven" ikke er løst, indenfor kort tid, kan vi fortsætte når vi har løst denne

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-07-05 11:25

Nordsted, det lyder godt ......og held og lykke med den bisværm....de kan gemme sig de mest mærkværdige steder, de små sataner......specielt når de er i flok.

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 23-07-05 23:11

Nu er det også tid til at lukke denne tråd....inden jeg tager på rekreation Tak til Jer alle for en sjov tråd, men specielt tak til Nordsted1 for en herlig humor

Fortsat god weekend alle

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-07-05 09:22

Tak og i lige måde