/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
kanariefugle
Fra : bredker
Vist : 1214 gange
50 point
Dato : 20-07-05 22:57

skulle der være en der har et ellet to par kanariefugle de vil sælge
skal være i nordjylland

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 21-07-05 00:13

har fundet det her i Frederikshavn på www.dba.dk fugle, sælges kanariefugle 10 gule broget unger og voksen 60 kr stk samle 500 kr 4 stk kobber kanrieunger 150 kr stk samle 500 kr 800 for dem alle sammen

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 21-07-05 05:39

ja , har været gennem div loppeanoncer
men alle jeg har fundet er enten væk , eller også koster de en herregård pga at det er af fin opdradt

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 21-07-05 10:43

Køb dem da i en dyrehandel.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 50 point
Dato : 21-07-05 12:44

bredker...
Prøv evt. via http://www.dyrenesgaard.dk jeg ved han har rigtigt mange, så måske du kan gøre dig en god handel. Du skal nok påregne selv at hente dem - Djursland
Hils Benny (ejeren) fra Søren i Grenaa - bare sig det er mig der har henvist
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : panos

Dato : 07-08-05 16:18

Et godt råd til dig når du har købt fuglene, så giv dem frisk vejbred hele året(- Jan og feb).

Kommentar
Fra : panos

Dato : 07-08-05 16:18

Et godt råd til dig når du har købt fuglene, så giv dem frisk vejbred hele året(- Jan og feb).

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 28-08-05 22:21

det er egentlig ikke anonnse sted,vil anbefale deg å se lit på anonnse sider der du finner fugler.

Godkendelse af svar
Fra : bredker

Dato : 20-07-06 18:06

Tak for svaret CLAN.
er vist på tide at få lukket her , er ikke længere aktuelt , har fået dem jeg vil have

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-07-06 17:08

OK og takker for points
Fortsat god sommer
Søren