/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
WMP version 9
Fra : timeglas
Vist : 390 gange
150 point
Dato : 20-07-05 22:24

Er der nogen der ved, hvordan man henter forskellige numre ind i WMP 9 når jeg har MP3 filer liggende i forskellige folders? Jeg kan godt finde ud af at hente flere markerede filer ind fra samme folder via open i WMP9, men altså hvordan hvis det er fra forskellige folders, og hvad hvis jeg vil plusse flere numre oveni dem jeg har valgt i WMP9? Lige nu sletter den bare dem jeg har valgt og laver en ny playliste.

På forhånd tak alle i kære kanduére

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 20-07-05 22:36

Markerer de filer i mappen du vil tilføje.
Højreklikker og vælger tilføj til aktuel afspilningsliste.

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 20-07-05 22:39

Der kan ikke vælges "tilføj til aktuel afspilningsliste" når jeg højreklikker.

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 20-07-05 22:40

Jeg har WMP9 og Windows 2000

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-07-05 00:24

Du skal åbne dem med wmp9, og tilføj til aktuel afspilningsliste, eller lave en ny mappe til dem

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-07-05 00:26

Altså åbne vmp9, og åbn de filer du vil have frem, og gem dem.......

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 21-07-05 07:55

Det med at højreklikke kan ikke lade sig gøre.

Har fundet ud af at jeg kan oprette ny playlist via biblioteket og derved oprette en folder, men det syntes jeg er noget bøvlet hvis jeg bare vil høre nogle numre en gang og midt i afspilningen vil tilføje flere. Er det virkeligt ikke muligt på andre måder?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-07-05 14:51

Når du i mappen højreklikker på et nummer, hvilke muligheder får du så op i menuen?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-07-05 15:14

Jeg mener at du ihverfald har en der hedder "Føj til afspilningsliste". Vælg denne og så Ny. Lav en ny og sig OK. Derefter kan du indsætte flere numre på den nye afspilningsliste, uanset hvilken mappe de ligger i. Går du i WMP og dobbeltklikker på denne Nye afspilningsliste, afspilles denne. Du kan mens denne afspilles igen gå ud i dine mapper, finde numre, højreklikke og vælge Føj til afspilningsliste, vælge den nye og sige OK. Det nye nummer vil nu ikke bare ligge på den nye afspilningsliste med da denne er lig med aktuel afspilningsliste, vil den også blive tilføjet denne.
Håber du finder ud af det. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-07-05 21:34

arne.jakobsen.
Han sagde nemt, tror, han gerne ville kunne åbne bare ved at trykke på fil, og gemme / spille........
Men så tror jeg, han skal lede længe, med mindre vi har misforstået EN MAPPE.
Det skulle vel ikke være sådant, at dine musikfiler, ligger spredt ud over hele din pc, og du gerne ville have dem samlet i en mappe ???????????
Ellers er der ikke mange muligheder tilbage, medmindre du brænder dem.
mvh

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-07-05 21:38

Jeg tror den af mig beskrevne metode virker som timeglas ønsker.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-07-05 22:58

arne.jakobsen......
Helt enig, men han burde lave en fælles mappe til MUSIK/FILM, som han bare henter/åbner med WMP og gemmer.
Så kan han altid slette/hente nyt til sine afspingslister i WMP.
Eller også skulle han få en anden Mediaplayer, står ikke lige med et navn, der passer til ME....Men en mulighed.

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 22-07-05 08:25

Hej igen

øv nu har jeg siddet og skrevet jeg ved ikke i hvor lang tid, men så gik serveren ud lige da jeg sendte det, så på den igen.

Når jeg har sat en afspilningsliste igang og lytter til den og jeg så åbner for nye filer og højreklikker, så kommer der flg. valgmuligheder frem:

Marker
Åbn
Afspil
Scan with AVG free
Åbn med
Winzip
Send til
Klip
Kopier
Opret genvej

Så der er altså ingen mulighed for at tilføje til nuværende afspilningsliste.

Jeg har samlet alle mine numre i en overordnet folder og i denne har jeg så delt dem ud i 3 underordnede, så det er altså ikke svært at finde frem til dem.
Arne.jakobsen; Så umiddelbart virker din metode desværre ikke. Fatter det ikke.

smxxx; jeg har windows 2000 og ikke ME.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 150 point
Dato : 22-07-05 11:17

Hej timeglas.

Forskellen må så skyldes din Windows-version. Jeg kører XP-Pro SP2. Hvis du vil have din WMP til at funke, må du nok upgrade dit styresystem. JEg kan ikke huske hvordan man gør med den kombination du har. Ser ikke umiddelbart ud til at du kan gøre andet end du gør. Hilsen Arne

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 22-07-05 15:30

Tak for svaret arne.jakobsen.