/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Design
Fra : LaraBoobs
Vist : 430 gange
50 point
Dato : 20-07-05 18:57

Hey...

Nogen der kender nogle hjemmesider hvor man kan download gratis design....

Har prøvet www.gratisdesign.dk men der er næsten ikke nogen...

Tak på forhånd

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 20-07-05 19:25

http://www.fnsupport.dk/nyttig.php

scroll lidt ned så er der en masse tips med hjemmesider

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 20-07-05 19:25
Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 20-07-05 21:47

Her er 100 stk gratis, lige til at hente ned
http://www.webskabelon.dk/gratisskabeloner.htm

Accepteret svar
Fra : guss

Modtaget 50 point
Dato : 20-07-05 22:16
Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-07-05 17:58

Man kunne jo også sætte sit eget personlige præg på siden!

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-07-05 21:13

severino:::::::::
Totalt rigtigt, der er, efterhånden ikke noget mere kedeligt, end se på en side, man LIGE har set, sæt en busseman / eller andet på din side, og håb på folk kan lide, hvad de ser, ikke hvad DU tror de vil se.
En hjemmeside, er som regel udtryk for ejeren, ikke for den der ser den........
Eller er det noget jeg har misforstået.....
Med mindre du laver en side for et firma, og hvad så, det er din side.........

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-07-05 21:56

Det er jo så moderne, at lave en side, som benytter en masse grafik for at skabe baggrunden, og så sætte teksten med en css, så bogstaverne bliver så små, at der kan stå en hel roman på den enkelte side.
Personligt bryder jeg mig ikke om dette smågnider tekst. - Man må også tage hensyn til læseligheden, især hvis siden også skal kunne læses af folk uden "falkeblik".

Det er nemt bare at tage en eller anden design, og så lægge teksten ind. - Men hvis det er en privat hjemmeside, så skal den også bære et personligt præg, dit IMAGE!

Du kan jo altid snuppe nogle ideer hist og her, som du så kan bygge videre på.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-07-05 22:13

Er lige begyndt, næsten.
Ved ikke om siden skal være flash, eller bare,,,,,,,,lige ud af vejen.
Eller har jeg 1/2 programmer til, at lave færdige flash sider med, til salg for 300.-
Du kan se lidt af min side på
http://medlem.jubii.dk/smxxx/
Genmæle.......tak.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-07-05 22:25

Glemte at sige det tager 2 minutter at lave en side, der følger mange andre designs med.
Men, så skal der jo selvfølgelig også lægges links ind, men der er 8 TRIN i programmet, så selv mig, der er lidt oppe i årene kan finde ud af det. Det du laver, er hvad du lægger på nettet. Og kan rette øjeblikkelig, også links, billeder, baggrunde, alt sker for øjnene af dig

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-07-05 23:01

Hej smxxx Er det så nemt???? - Men hvor bliver dine animerede gif'er så af???

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-07-05 23:09

Hej, rom nlev ikke bygget på 3 måneder, kan du ikke se mine giffer eller andet, så er du på forkerte side.
Virkede siden ikke,,,,,,,,,,,,,,,altså i flash.
Gifferne kan du hente her...............
http://www.steenmartinsen.dk

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-07-05 23:11

Tror ikke lige, du trykkede på linien der kom frem, i teksten,,,,,,,,,,, linket virker da udmærket

Godkendelse af svar
Fra : LaraBoobs

Dato : 26-07-05 21:48

Tak for svaret guss.