/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Problemer med MS Office 2000 Pro
Fra : Denpete
Vist : 464 gange
100 point
Dato : 09-10-02 00:03

Af een eller anden uforklarelig grund (?) har jeg fået installeret MS Word SR-1 på min pc.
Jeg kører Win XP Home og har MS Office 2000 PRO installeret, men jeg kan ikke få Word 2000 til at køre. Ved klig på Word-genvejen sker det absolut intet.

(Jeg har også Win XP Servicepack1 installeret)

Jeg har forsøgt at afinstallere MS Word SR-1 men det kan ikke lade sig gøre - kan det være årsagen til at mit Word-program ikke vil køre?

Og jeg hat forsøgt at såvel reparere som geninstallere MS Office 2000 PRO-pakken, men uden resultat: Word vil ikke køre. Outlook kører ok, og Publisher ligeså.

Er der nogen hjælp at hente her?

MVH.
Denpete

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 100 point
Dato : 09-10-02 08:53

Fjern officepakken, som du ville gøre normalt.

Og tag så stifinderen i brug for at fjerne ALLE MS biblioteker der har relevans til MS OFFICE.

SOm en sidste mulighed kan du hente jv16 power, det kan fjerne alle resterne, hvis installationsprogrammet ikke kan, det ligger her :

http://www.jv16.org

Og herefter reinstallerer du officepakken det burde virke.

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 09-10-02 09:36

Hej zonker...

ALtså først en almindelig køren 'Tilføj/fjern programmer'-procedure?

Kan jeg få dig til at være en smule mere specifik i forhold til 'ALLE MS biblioteker der har relevans til MS OFFICE'?

Jeg er ikke så PC-trænet, at jeg tror jeg ville kunne identificere, hvad der her MS OFFICE-relevans og ikke.

På forhånd tak !!

Denpete

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 09-10-02 13:23

c:\programmer\ms-office\ og underliggenden biblioteker.

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 10-10-02 10:58

Hej zonker...

Det er forstået, men er der ikke nogle ting i registreringsdatabasen, som bør slettes/rettes også?

Jeg har en fornemmelse af, at den giver mig problemer, hvis jeg blot sletter alla MSOffice-biblioteker/mapper...

Denpete