/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Spil til mobillen
Fra : gril
Vist : 407 gange
400 point
Dato : 20-07-05 14:16

Jeg har lige fået en Sony Ericcon K750i og er total glad for den det kan jo næsten Alt. Og nu til spørgsmålet jeg har Downloade en held masse spil til den over Internet så de lækker på min computer nu men jeg ved ikke hvordan jeg skal installer dem på mobilen, der følger et USB-stik med telefonen så jeg kan overfører dem til den

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 410 point
Dato : 20-07-05 14:41

Citat
Man lægger nye spil (og andre programmer) på den på samme måde som på andre telefoner, der understøtter Java. Enten downloader man den direkte til telefonen - eller også finder man programmet på nettet, henter det ned til sin computer og kopierer over til telefonen via USB, IR eller Bluetooth.

USB kabel skulle du have fået med telefonen

Kommentar
Fra : gril

Dato : 20-07-05 14:45

Der følger også et USB kabel med og jeg kan også overfører spillene til mobilen men jeg kan ikke finde ud af at installer dem så jeg kan spille dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-07-05 15:02
Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-07-05 15:07

Du må have en menu e.lign. for spil

Citat
Når filen er overført spørger telefonen, om du vil starte spillet eller programmet.
Tryk på Ja eller Nej.

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 20-07-05 15:25

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-07-05 15:29

Selv tak - og god fornøjelse med spillene.