/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
t9 ordbog på samsung x430
Fra : janinna
Vist : 804 gange
150 point
Dato : 20-07-05 13:41

hej har en venninde som har fået en samsung x430 ,fra taiwan, og der er ikke dansk sprog på den og hun savner sin t9 ordbog. kan man få dansk sprog/ordbog på den? hvis ja hvor? håber der er nogen der kan hjælpe.

Accepteret svar
Fra : Ghettofamily

Modtaget 160 point
Dato : 20-07-05 14:44

Ja det kan hun godt, men hun skal ind forbi www.teleservice.dk/dk eller www.telecare.dk , hun skal bare værre klar over at det koster. Typisk omkring 250 - 300 kr.

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 21-07-05 14:36

hej.kan ikke åbne dit link til teleservice.har du et telefon nr til dem? og hvor i landet ligger de?

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 21-07-05 16:43

Sorry det er fordi at det ikke eksisterer. det er www.teleservice.com/dk

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 21-07-05 17:26

har snakket med dem. de kan ikke . har også snakket med telecare,og de har ikke prøvet før ,men tvivler meget på at det kan lade sig gøre!

Godkendelse af svar
Fra : janinna

Dato : 18-11-05 20:22

Tak for svaret Ghettofamily.