/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp til vedligehold af hjemmeside
Fra : JensT
Vist : 559 gange
320 point
Dato : 20-07-05 09:16

"De Frie Pensionister" søger en stabil hjælp til vedligeholdelse af hjemmesiden.
www.defriepensionister.dk

DFP stiller op til det kommende lokalvalg.

Dorthe og Jørgen er invalidepensionister, og ikke selv i stand til at vedligeholde siden.
Det må meget gerne være en pensionist med rimeligt godt kendskab til hjemmesider.
Deres kontaktdata er på hjemmesiden.

Gelsted ligger 6 km nord for Næstved.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 20-07-05 09:28

Hej
Dansk Handicap Forbund Hillerød bruger IT 3000 her i Hillerød. Prøv at kontakte Lars på lars@it300.dk og jeg er sikker på i kan få en god pris. Det er kvalitet han laver, og vi er ovenud tilfredse.
Torben

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 20-07-05 09:29

Hej igen.
Jeg glemte et 0 i mailadressen så her er den rigtige lars@it3000.dk
Torben

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-07-05 17:16

Jeg har set jeres hjemmeside, som trænger til lidt justeringer. Jeg har sendt jer et tilbud.

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 29-07-05 10:49

Hej frie pensionister
Har I fået løst jeres problem, ellers vil jeg gerne prøve at lave en hjemmeside til jer og vedligeholde
den, ganske gratis.
Hilsen mimimig (pensionist årg. 33)

Accepteret svar
Fra : mimimig

Modtaget 320 point
Dato : 04-08-05 11:36

Så er hjemmesiden oppe at køre og kan ses på www.defriepensionister.dk
Hilsen mimimig

Godkendelse af svar
Fra : JensT

Dato : 04-08-05 21:21

Tak for svaret mimimig og indsatsen - Jeg er megen glad for at en henvendelse denne vej kunne hjælpe DFP.
Med venlig hilsen
JensT

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-08-05 21:25

Indvandrere hører åbenbart ikke med til de svageste stillede de vil kæmpe for! Vor herre bevares for en solidaritet med sig selv! De får sg ikke min underskrift!

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 04-08-05 21:33

Hvor er det dejligt for jer at i fik en til at lave jeres side.. Dorthe og Jørgen. Det glæder mig. og så hurtigt. Tillykke.

Og flot mimimig

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 04-08-05 21:43

Mindre penge til indvandrene? nå ja et sted skal pengene vel komme fra.
Ligesom regeringen, der nedsatte SU for de hjemmeboende for give studerende med børn større SU. Ikke at sidstnævnte ikke skulle have mere, men at tage fra en svag gruppe for at give til en anden er ikke særlig solardisk.
Det er vel det samme der sker her.

Nå det er vist udenfor spørgsmålet her. Det burde vel lukkes?