/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Afgiftsberegning
Fra : IceCap
Vist : 877 gange
150 point
Dato : 08-10-02 20:08

Er der ikke nogen, der kender en god side, hvor man kan beregne afgiften på en bil....... Har ellers været inde på en for nogen tid siden, men kan ikke huske adressen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-10-02 19:42

Du kan jo prøve www.bilpriser.dk
ellers er en tommelfingre regel bilens pris i dk x64 % så har du
afgiften.

Jesper

"IceCap" <mailto:IceCap.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
"Afgiftsberegning"

> Er der ikke nogen, der kender en god side, hvor man kan beregne
afgiften
> på en bil....... Har ellers været inde på en for nogen tid
siden, men
> kan ikke huske adressen. 0, .93,-
.37,
> 0
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide
-- Fra IP:129.142.76.2

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 08-10-02 21:36

Det var lige præcis den side jeg ledte efter, men der er ingen mulighed for at beregne afgiften på en Triumph Spitfire 1500 fra 1978, der er til salg for kr. 45.000 uden afgift. Den har kørt 39.000 km siden renovering. Nogen der ved noget om det??

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-10-02 19:50

On Tue, 08 Oct 2002 18:36:58 GMT, "IceCap" <IceCap.news@kandu.dk>
wrote:

>Er der ikke nogen, der kender en god side, hvor man kan beregne afgiften
>på en bil....... Har ellers været inde på en for nogen tid siden, men
>kan ikke huske adressen.

www.bilpriser.dk
---

Mvh
Mr. Knudsen

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 09-10-02 09:01

Knudsen læser du hvad IceCAP skriver ?? Åbenbart ikke eller sville du ikke gentage det andre skriver SOM IKKE VIRKER !!!!!!!!!!!!!!!!

Derfor er din bil ikke, at finde på www.bilpriser.dk :

"Mærket er sjældent på det danske marked. For eksempel vurderer vi ikke luksusbiler som Bentley, supersportsvogne som Lamborghini eller amerikaner-mærker som Buick eller Oldsmobile. Mærker som disse handles for sjældent på det danske marked til, at det giver mening at tale om en gennemsnitlig markedsværdi."

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 09-10-02 12:38

Godt set dér Zonkie! Jeg kunne kun sige "Huh" til Knudsens kommentar.....

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-10-02 20:59

Zonker >> Knudsen er ikke bruger hos kandu.dk, men hos de danske nyhedsgrupper, og han kan slet ikke læse, hvad du skriver til ham her. Hvis du vil have en kommentar igennem til en nyhedsbruger, skal du klikke på "Skriv til nyhedsbruger" over for vedkommendes navn og skrive din meddelelse i den tekstboks, som derved fremkommer.

IceCap>> Her kan du se, hvordan dit spørgsmål fremstår ude i nyhedsgrupperne:
http://www.kandu.dk/dk/news/221248/groupid/20210

Kommentar
Fra : F.Bonvang

Dato : 16-10-02 13:50

På told og skats hjemme side er der en tabel hvor du kan regne ud hvor meget du skal ligge i afgift, men det kommer jo an på hvor den kommer fra, og om der er betalt moms af den....

Held og lykke med den......

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 17-10-02 00:25

Hvad er adressen??

Accepteret svar
Fra : F.Bonvang

Modtaget 150 point
Dato : 17-10-02 13:09
Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 17-10-02 14:25

Dér var den! Godt gået!!

Kommentar
Fra : F.Bonvang

Dato : 17-10-02 17:49

Velbekomme, og MANGE gange held og lykke med din bil......