/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Klokkeslet på indlæg
Fra : Fijala
Vist : 454 gange
50 point
Dato : 19-07-05 18:32

Jeg har tit undret mig over hvorfor klokkeslettet på et indlæg ikke passer med den aktuelle tid. Selv ikke mine egne indlæg passer med mit ur på pc.en.

Hvorfor nu det

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 19-07-05 18:39
Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 18:40

Det er fordi Kandu´s ur ikke går rigtigt

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 19-07-05 18:41

hej
har selv undret mig over det
men kan det være noget med om det er ens pc klokkeslet den viser
men der jo også tit man sidder og skriver et indlæg mens der kommer nye indlæs?
eller det er opdatering fra kandu

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 19-07-05 18:46

Ja Fijala, det er endnu en af de små sjove ting Kandu kan glæde os med. Det havde irriteret os længe og flere havde bedt Kandu om at gøre noget ved det. Det gjorde de så og VOILA: Pludseligt passede Kandu-uret med resten af verden. Men AK AK. Kun i kort tid. Nu er det lige så galt som det var før. Nogen forklaring gives ikke, og SLET ikke fra Kandu-teamet. Mor dig over det og forundres ligesom alle andre.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-05 18:47

Nu skriver jeg dette indlæg.

Klokken på min pc er 18:44

Jeg vil om lidt aflæse de på kandu.

Helt sikkert det vil ikke passe med min tid på min computer.

Men intet nyt, sådan har det altid været.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-05 18:48

Nu er den 18:45

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-05 18:51

kandu er ved at hale ind på mit klokkeslet.

Det har tidligere været mere end 5 minutter.

18:47

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-07-05 19:02

Nå jeg var sgu lige ved at tro det kun var ved mig det var galt
(eller min pc var så hurtig at kandu ikke kunne følge med)

I viste det jo allesammen men ikke jeg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 19:04

De er bagud - med Deres viden om Kandu

Som Kjeld Petersen ville have sagt........

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-05 19:06

Fijala

Du er næsten lige så normal, som de fleste bruger på kandu

Uret på kandu og den oprigtige tid har på intet stemt overens.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-05 19:10

Fijala

Hvis du vil være sikker på at vande i haven på den rigtige tid, så skal du ikke rette dig efter "kandus ur"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 19:10

Nå nej - Det var jo Jørgen Ryg

Kommentar
Fra : joeson

Dato : 19-07-05 19:16

Bedste svar er vel at kontakte Kandu direkte oppe i kontakt kandu.dk

Mvh
Joeson

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-07-05 19:53

Ja ja det gør vel heller ikke noget at uret er bagud, men kender i ikke det med at når der er noget der undrer en, får man ikke fred før det er opklaret.

Men i denne sag vil jeg nu ikke granske mere.

Tak for svar til alle men det var nu Arne der kom med den mest udbybende forklaring, så pointene går til ham.

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 19-07-05 19:54

Tak for svaret arne.jakobsen.