/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
reg.
Fra : esbjerg5
Vist : 259 gange
20 point
Dato : 19-07-05 16:18

hej er der nogen der ved om man kan findes et program der kan fjerne spor på harddisken fra spil/programmer så man kan bruge demoer feks. flere gange

venlig hilsen esbjerg

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-07-05 16:26

Du kan gå ind i registreringsdatabasen og fjerne de sidste rester, så er det igen muligt at installere en demo.

Start - kør - regedit - søg på navnet og fjern nøgleværdien.
Pas på med hvad du sletter, det kan gå grueligt galt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 16:27

Tilbagestil din systemdato inden demoen udløber - det hjælper på en del.

Kommentar
Fra : esbjerg5

Dato : 19-07-05 16:28

tak vil prøve have bare håbet der var et program så jeg bare kunne trykke på en knap og drikke en pils

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-07-05 16:34

I nogle spil og programmer er det også muligt at stille sin dato fx 50 år frem før man installerer og så efter installation så stille datoen tilbage og vupti man har det til rådighed i 50 år.
Virker ikke med alle men et forsøg værd.

Jeg skulle bruge et program på arbejde og gjorde selv forsøget. Da jeg genstartede begynde min reminder (et lille program) til servicejob at poppe op (56 stk.) da den nu mente det var på tide at få udført alle mine servicejob.
Måtte så til at sætte nye dato på samtlige servicejobs. Tanketorsk

Kommentar
Fra : esbjerg5

Dato : 19-07-05 16:39

er ikke sø skrap til og rode der inde det går bare galt, det/de programmer det drejer sig om er nogle man har 3 forsøg så er det slut, har prøvet og fjerne dem men den genkender dem med det samme

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 16:50

Selvom du bruger metoden med at fjerne registreringer er der nogle af de programmer der alligevel kan se at man har brugt sine forsøg.

Så det er forskelligt fra program til program.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-07-05 16:52

Der er netop for at der i registreringsdatabasen gemmes en fil der netop fortæller dette.

Prøv med forsigtighed alligevel
Start - kør - skriv regedit - enter - faneblad rediger - søg - -skriv navnet på spillet (højst sandsynligt) - find næste - lad den søge - så finder den filen eler filerne - højreklik dem og slet.

Men pas selvfølgelig på at det er det rigtige du sletter

Kommentar
Fra : esbjerg5

Dato : 19-07-05 16:55

mange tak, må jo prøve, kan højst tabe, men det hacde sku været dejligt med et program der kunne. skål

venlig hilsen esbjerg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 16:56

Ja "Fijala" - men selv efter reg er renset er der nogle af programmerne der kan se man har brugt sine forsøg.

Nogle af dem gemmer noget et andet sted - spørg mig ikke hvor.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 16:58

Men der findes skam et program - det hedder format c

MEN DET SKAL DU IKKE BRUGE.......

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 30 point
Dato : 19-07-05 16:59

refi.
Hvis du bare bruger søge funktionen i regedit vil den finde alt hvad der har med programmet at gøre og
- findes det findes det der -.

Efter min mening, jeg har gjort det mange gange.

Kommentar
Fra : esbjerg5

Dato : 19-07-05 17:00

tak det kender jeg så goe er mine spil heller ikke tak og skål

Godkendelse af svar
Fra : esbjerg5

Dato : 19-07-05 17:03

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-07-05 17:04

Man kan jo også bare køge spillet hvis det lige er det man er vild med.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-07-05 17:13

Køge???? Købe