/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Popup`s
Fra : mkkp
Vist : 432 gange
50 point
Dato : 08-10-02 17:32

Hej!
hvordan undgår jeg Popup`s når jeg surfer på nettet?
De er ret belastende!!!!

Hilsen Morten

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 08-10-02 17:37

Hejsa

Få en popupkiller...... http://software.xfx.net/utilities/popupkiller/
Men der er selvfølgelig flere af slagsen.... Prøv og søg på google....
Qnuz Nuserpigen

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 08-10-02 17:45

Hej mkkp,

tryk på "ctrl+w" eller "alt+F4" når de popper op... det vil lukke dem...

det er den metode jeg bruger, da jeg synes der er alt for mange ulemper forbundet med diverse antipopup programmer...

mvh.

Strarup

Accepteret svar
Fra : dr_scooter

Modtaget 50 point
Dato : 08-10-02 23:19

Pop-up stopper fra companion er helt klart den bedste pop-up stpper der findes. hent en crack til den på www.cracks.am :) EnJoY

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 08-10-02 23:19

Pop-up stopper fra companion er helt klart den bedste pop-up stopper der findes. hent en crack til den på www.cracks.am :) EnJoY

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 09-10-02 09:04

dr_scooter STOP DIT PIS MED CRACK HER OG DER.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 09-10-02 09:05

dr_scooter hop samme sted hen som dine cracks, dem ønsker vi IKKE her.

Godkendelse af svar
Fra : mkkp

Dato : 09-10-02 12:05

Tak for svaret dr_scooter.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 09-10-02 12:23

Hej Morten,

der er både fordele og ulemper ved at bruge disse ”popup stop” programmer… jeg har bl.a. selv fravalgt at bruge disse programmer… fordi jeg synes de næsten er ligeså iriterende som selve "popup vinduerne"... og fordi jeg synes de hæmmer mere end de gavner...

nogle af disse ulemper er at de ka’ sænke ens hastighed når man surfer, nogle sider bruger desværre popup vinduer til vigtig eller brugbare informationer… og i disse tilfælde ska’ du jo så slå dit ”popup stop”-program fra alligevel…
Det er bl.a. dem der skal klikkes på… og man ka’ ikke selv åbne dem i et nyt vindue fordi de bliver hentet vha. bl.a. Java-script… og den direkte adresse er derved gemt…
Så ”popup stop”-programmer er ikke altid problemfrie…

det er selvfølgelig kun et foreslag… men husk på der er både fordele og ulemper ved at bruge ”Popup stop”-programmer, samt der er både fordele og ulemper ved at lade være…
men nu er det jo heldigvis ikke alle sider der bruger ”Popup vinduer”…

men at trykke på "ctrl+w" eller "alt+F4" når et popup vindue popper op lukker dem også ned...

ellers er der nogle freeware programmer her... -->
http://www.webattack.com/Freeware/misctools/fwpopblock.shtml

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 12-10-02 18:08

Prøve og kigge på http://www.kandu.dk/dk/spg/5767