/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvorfor pludselig stjerner over navn?
Fra : Sygate
Vist : 334 gange
76 point
Dato : 19-07-05 13:03

Nu har jeg haft denne profil siden 1 maj.
Og lige pludseligt har jeg 3½ stjerne over mit brugernavn.

Hvad kommer det af, og hvorfor lige pludseligt?

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-07-05 13:06

Hmmm, jeg har da haft mine fire stjerner lææææææææææænge.
Bortset fra det, så har spørgsmålet været oppe og vende mange gange, men jeg tror ikke der er kommet noget entydigt svar.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-05 13:08

Så har du bare fået dine stjerner tilbage

De fleste har stjerner over navnet. For nogle forsvinder de i en periode for så at komme tilbage.

Du starter med 5 stjener.

De stjerner du har nu er gennemsnittet af din bedømmelse fra andre brugere i accepteret svar eller tip.

Hilsen ans

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 86 point
Dato : 19-07-05 13:10

Det er lidt af et mysterium hvorfor de pludseligt kommer og forsvinder. Nogle har altid haft dem og undrer sig når de pludseligt ikke længere er der. Jeg har aldrig haft nogle. Men det er noget med at antallet af stjerner siger noget om seriøsiteten af dine accepterede svar og antal stjerner du har fået for evt. tips. I.flg. Kandu vil det komme til at virke 100% igen når den nye version kommer. Indtil må vi bare leve med at disse stjerner kommer og går uden nogen påviselig årsag. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-05 13:12

De viser ...eller rettere, burde vise; Din gennemsnitlige 'ranking', regnet i stjerner (..fra 0-5) af dine accepterede svar i andre brugeres spørgsmål og i dine tip bedømmelser.

</3½ STJERNE>

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 19-07-05 13:13

Nå så forstår jeg bedre hvorfor jeg ikke lige kunne finde et system i det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-05 13:16

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 19-07-05 13:18

arne.jakobsen´s svar er vist meget udtømmende på en lille detalje nær
Citat
I.flg. Kandu vil det komme til at virke 100% igen når den nye version kommer.

.................. det hedder ikke når den nye version kommer, men HVIS den nye version kommer.

<\\Benny 3½ stjerne

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 19-07-05 13:33

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-05 13:38

0 ( læs null)********** til mig.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 19-07-05 13:42

Stakkels dig Eyvind

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-05 13:43

Eyvind

Du får heller ikke nogen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-05 16:10

Jeg vil også hellere ha' en ******* end bare ***** på Kandu............nemlig.