/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Denta Stix
Fra : jysch
Vist : 607 gange
100 point
Dato : 18-07-05 22:04

Jeg prøvede for sjov at købe disse til min hund, som er så speciel, at får han fx. et stykke pølse - tager han det meget forsigtigt hvorefter han lægger det på gulvet og overvejer om han gider spise det. Jeg har aldrig kunne få ham til at tage godbidder.

Men disse stænger er han helt vild med og de bliver spist hurtigt, men de er jo også rimelige dyre ( 2 poser for 35 kr.)

Nu har jeg set at de er billiger at købe i udlandet, men jeg er løbet ind i et problem - de forskellige steder hvor jeg har fundet stix'ene sælger kun til Tyskland.

Men jeg har set at andre handler dernede, så jeg vil gerne høre nogle steder, som også sælger til Danmark.

Jeg fandt et sted hvor de godt nok kun solgte til Tyskland, men jeg kunne spare ca. 100 kr. på en portion.

Kære hundevenner - kom frem med jeres udenlandske handelsteder.

Vovseslik fra Snubbi

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 18-07-05 22:45

Jeg har nogle der hedder Dental Stick til mine hunde som er beregnet til at rense hundenes tænder, og hvis det er samme pakning med 50 stk du har købt så er det da billigt for jeg giver på tilbud 50 kr for 2 poser eller 30 kr for en pose. Det er faktisk kun 50 øre stk. og hundene skal jo ikke leve af dem. Selv om det er billigere i Tyskland så tænk lige på forsendelse og ekspedition det koster rimeligt meget.
Mvh. Nanahund.

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 18-07-05 23:26

Jeg gav 35 kr. for 14 stk ( 2 poser med 7 stk. i hver ) Har ikke set poset med 50 stk.

Accepteret svar
Fra : nanahund

Modtaget 100 point
Dato : 19-07-05 09:43

Jeg har købt dem i den store dyrehandel i rosengårdscentret i Odense, så måske du der kan få oplysning om hvor du kan købe dem i din nærhed.
Mvh Nanahund.

Godkendelse af svar
Fra : jysch

Dato : 20-07-05 10:14

Tak for svaret nanahund.