/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Speculum
Fra : Jockel
Vist : 1585 gange
50 point
Dato : 18-07-05 18:27

Hvor kan man købe et speculum til vagina, i Esbjergområdet og hvad koster et sådant?

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 18-07-05 18:41

Hvorfor i Esbjerg området? Du kan jo bare købe det i div. online sexbutikker.

Kommentar
Fra : Ggaz

Dato : 19-07-05 07:10

På apoteket

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 50 point
Dato : 19-07-05 10:37

Køb den på nettet. Her er et firma: http://www.medictinedic.com/a1024.html

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-05 10:43

Nå ja OK, det var engangs i plast og du skulle købe 100 stk. til 27 Euro. Vil du hellere have en i stål kan den købes her for 499 kr.: http://www.dirtydevil.dk/butik/varen.asp?gruppe=1&vrno=d001-0100

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-08-05 16:31

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-08-05 22:22

Jeg synes altså at du HAR fået svar på dit spørgsmål. Så burde du også lukke det. Hilsen Arne

Godkendelse af svar
Fra : Jockel

Dato : 01-09-05 19:49

Tak for svaret arne.jakobsen. Jeg har været bortrejst så jeg beklager at du måtte vente

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-09-05 20:07

OK så.