/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hjælp mig :*(
Fra : swif
Vist : 357 gange
20 point
Dato : 18-07-05 05:31

Hej, jeg har her den anden dag sat en ny cylle og karb på min yamaha fs1 4 gear! det een 43mm athena cylle fra kreidlesrvice!
Og det en 17,5mm karb! promapot gearingen er 12 tands forannn og 43 bag på!!!!! dysen der sidder i karburatorn er en 150 dyse og og nålen er stillet helt op i det der hak.... den køre okay uden det skjold der ska sidde foran karburatorn men når det skjold kommer på vil den ikk engang tage 1 gear... den begynder at 4 takte... ps den ska løbes i gang... plz hjælp mig

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 18-07-05 09:36

Har samme problem....... den får ikke luft nok, jeg tror det er fordi karburatoren evt. mangler den lille slange som skal sidde på den tap på bunden af karburatoren og ud gennem det lille hul som sidder i bunden af motoren...... jeg har ikke prøvet det, da jeg ikke har fået den slange inu.....
Hilsen Michael

Accepteret svar
Fra : michael_30

Modtaget 20 point
Dato : 18-07-05 09:40

Øhhh jeg tror du skal gå op i dyse størrelse ca. 160 - 170....... jeg har en 16mm karburator på..... og den kører kanon med en 160 dyse......."men kun når skjoldet er af".......

Kommentar
Fra : Martin_Svenningsen

Dato : 18-07-05 21:32

sæt en lille slange på toppen af karburatoren, og ud gennem bunden, ellers hæver vacuumet i karburatoren benzinstanden hvoraf den 4-takter.

Godkendelse af svar
Fra : swif

Dato : 24-07-05 15:27

Tak for svaret michael_30.