/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Toyota elitecare
Fra : H_Lambert
Vist : 357 gange
50 point
Dato : 17-07-05 15:42

Hej

Er der nogen der har Toyotas elitecare? Hvor meget er der at spare? Jeg har en Corolla fra 85. Hvis der er bare lidt rabat kan man vel lige så godt køre den til Toyota som til et uatoriseret værksted. Eller hvad?

Hans

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 17-07-05 19:35

Hej Hans

Vi har en toyota med elitecare - og du sparer ca. 10-15% både på reservedele + arbejdsløn!

Tjjoo så det kan godt betale sig syntes vi da vi bliver spurt om det skal være org. toyota dele eller kopien!!! så der er faktisk mange penge sparet!!

god sommer til dig

Fusses

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-05 22:52

Nu siger arbejdslønnen jo ikke så meget hvis prisen så blot er 20% højere......

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 18-07-05 19:23

Til refi

Ang. Arbejdsløn - så er det jo noget alle værksteder skal skilte med - og vores lokale mekaniker er kun 15 kr billigere i timen ( hvilkert er ude på landet) end det lokale toyota som ligger i en større by!

Til Hans
Den store pris forskel ligger i reservedele - hvor der typisk er mellem 50- 70% at spare!! Har lige fået lavet air con. på vore i toyota pris ca. 5000 + moms + arbejdsløn og i uorg. dele 1950 + moms og arbejdsløn!! På kasserne til reservedelene kan man se at de er produceret på sammen fabrik de eneste forskelle er kassen den ene med røde streger og logo hvor den anden er grå.!!

Sommer hilserner

fusses

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-07-05 19:29

Jeg påstår heller ikke din mekaniker gør det, men det er jo spørgerens aktuelle priser der har betydning for hvor meget han sparer.