/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Dansk gratis antivirusprogram
Fra : the1best
Vist : 446 gange
500 point
Dato : 17-07-05 11:48

Findes der et antivirusprogram på dansk som er gratis ??
Har ledt, men syntes ikke jeg kan finde noget.

The1best

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 510 point
Dato : 17-07-05 11:51

Nej, men avast kan du få gratis med en dansk installationsguide, hvis det var noget..

http://www.arlet.dk/freewareantivirusprogrammer.htm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-05 11:56

Et antivirusprogram passer jo mere eller mindre sig selv - så hvorfor er sproget så vigtigt.

Int. komputersprog er alligevel engelsk.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-05 11:57

refi, den der skal bruge det kan ikke engelsk, derfor

The1best

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-05 12:00
Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-05 12:08

Hvis vedkommende slet ikke forstår noget engelsk bør vedkommende slet ikke pille i et antivirusprogram, men blot have et installeret og få andre til at hjælpe sig hvis der bliver problemer.

Uanset om du finder et på dansk, vil det indeholde så mange engelske udtryk så det alligevel ikke forståes.

AVG passer sig selv - er gratis - og du behøver blot at trykke på en knap når du vil opdatere (du bestemmer selv intervallet)

Kan hentes her http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-05 12:15
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-05 12:32

hvis du/vedkommende er tdc kunde tilbydes norman antivirus (sikkerhedspakke med både antivirus og firewall) til kr.10,- pr. dk - og det er da til at betale
Den er med dansk sprogfil - og tilmed særdeles god !!!!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-05 12:33

rettelse : kr. 10,- pr md - skulle der stå

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-05 14:14

Takker, jeg vil lige gå dem igennem, med hende der skal ha det, senere i aften.

The1best

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 18-07-05 22:28

Tak for svaret arlet. Det var den hun valgte.

Takker alle for deres deltagelse i spørgsmålet.

The1best