/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Dyse størrelse til cpi popcorn
Fra : razk
Vist : 2031 gange
50 point
Dato : 17-07-05 00:46

hey skal have et powerfilter på min cpi popcorn ringene er pillet og der er sat et forrør uden begrænsning på.
skal have omdyset den, men til hvilken størrelse? standard dysen er 56.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-07-05 00:56

Umiddelbar ville jeg sige, at du skal bruge en dyse 62.
Det er også den der er med i et 45 "tun" fra THansen som består af ring-dyse-forrør
At din så slet ikke har nogle ringe heller ikke 45 ring, kan nok få mig til at sige du skal købe en 64 dyse, fordi din har lidt mere at trække på når den er gearet helt op på varioskiven.
Så den bedste er altså 64
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : razk

Dato : 17-07-05 01:00

mit forrør er et 70 km/t, det i Thansen pakken er "kun" et 45 km/t forrør gør det ikke en forskel?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 17-07-05 10:57

Jo og det kan så være en 66 er bedre, men vil du være sikker, kan du da købe begge a` 19 kr, men jeg tvivler på du mærker forskel, men så har du da muligheden for at prøve.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : razk

Dato : 17-07-05 11:48

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-07-05 12:18

Selv tak.
Hvis den så holder igen ned ad bakke, og ikke vil løbe helt ud i hastighed, så er dysen lidt for stor, så start med at sætte en 66 i.
VH Palle Hansen