/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Program til billede-diasshow
Fra : plasse
Vist : 1376 gange
20 point
Dato : 17-07-05 00:37

Ey.

Jeg har brug for et program der kan lave et diasshow med billeder, hvor man kan sætte musik ind og hvor det er muligt at lave lidt effekter. Det skal være nemt og gratis.
Jeg har ikke selv gidet at lede, så alle muligheder er åbne.

Out, Plasse.

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 17-07-05 01:23

Hej
med arles image web page creator http://www.digitaldutch.com/arles/download.htm
kan du lave billed galerier, så kan du jo selv putte musik på.

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 17-07-05 05:13

Microsofts frontpage her en meget nyttig funktion til dette...

Mvh Djkruntz

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 17-07-05 05:14

Microsofts frontpage har en meget nyttig funktion til dette...

Mvh Djkruntz

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-05 08:54

Powerpoint er skam også en udmærket mulighed

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 20 point
Dato : 17-07-05 12:10
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-05 13:18

hvorfor ikke bruge muligheden i pauseskærm ??? (diasshowet billeder) - der er lidt muligheder for at bruge lidt forskellighed i indstillingerne

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 17-07-05 13:31

øhhh.
har i set hvilken kategori vi er i ?
jeg går ud fra at det er til btug på en webside

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-05 13:33

ooooooooOOOOOOOOPPPPSSSSS

Kommentar
Fra : plasse

Dato : 17-07-05 13:51

Jeg er nok kommet til at smide indlæg et forkert sted, sorry! Jeg skal bruge et program til at lave et billede-diasshowet som kan det jeg har skrevet engang. Når han så har lavet diasshowet skal det kunne brændes ud på en cd og derefter vises på en dvdafspiller.
Nogle der kan hjælpe med dette?

- Out, Plasse.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-07-05 13:53

webalbum, det kan http://www.kandu.dk/dk/tip/11860 da også
Men det med lyden, det husker jeg ikk' lige om det kan, men så kan man da sæl.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-07-05 14:00

for 20 point har du fået et tilbud der også giver dig en gratis blank cd.
citere lige mig sæl.
Citat
Et Program til billede-diasshow, rettelser i billeder, og hvad der ellers er behov for,
kan fås gratis hos http://www.extrafilm.dk
billedeshowet kan bruges fra cd email harddisk, da det ligger en lille afspiller med i den mappe som du laver dit diasshow i.
det er også godt til at holde styr på alle de billeder , man får samlet sig, med tiden.
Ja og så kan man jo få dem på papir, til en billig pris.
på https://ssl.extrafilm.org/bonus/efhome.asp kan det downloades, og/eller det kan bestilles på cd,
ved bestilling får du også en brændbar cd og en frankeret svarpose, til din eventuelle fotocd, alt sammen gratis.
billederne kan også e-mailes til extrafilm. og kvaliteten er til UG.

God fornøjelse.!
Mvh. Natmaden.

det er da godt gået,, især til prisen.
enda så forelægger muligheden , for billedshow på dvdafspiller, men der må du kikke i manualen til dit brænderpgm.

fristes til at sige, læs bogstaverne
Men man kan jo kun skrive her på kandu....

Godkendelse af svar
Fra : plasse

Dato : 17-07-05 14:18

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-07-05 14:26

Natmaden - det program er meget skægt - jeg syntes at billederne virkede bekendt da jeg åbnede programmet.......................den havde selv fundet nogle af mine billeder.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-07-05 15:05

Eyvind

Glæder mig at du prøver det, derudover er servicen hos extrafilm ganske flot.
Jeg kan ikke selv lige bruge det da jeg ikke er på min egen pc, før om en uges tid.
men syntes selv at det er et godt pgm.