/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Pc til tv skræm
Fra : johannes2
Vist : 361 gange
200 point
Dato : 16-07-05 18:13

Hej Jeg har et Gf Ati Radeos 9600 med tv-out og har købt et s-whs kabel http://www.thansen.dk/product.asp?c=521887150&n=496911252&pn=511455532 men jeg kan ikke få signal på tvet,(jeg kan se der sker lidt Bla. når jeg tænder pc og slukker, bliver skærmen på tvet sort) hvad skal jeg bruge af stik, adapter.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 18:35

Kan være kortet er defekt - eller andre kanaler på tv forstyrrer signalet.
Det er vel ikke sådan at du går gennem et dobbeltscart på fjernsynet?
Du skal ikke bruge flere stik eller adaptere - fejlen ligger et andet sted.

Kommentar
Fra : johannes2

Dato : 16-07-05 18:49

Nej det er det eneste stik jeg har i tvet + antene stikket. Jeg tror ikke og håber ikke kortet er defekt jeg fik det 15/12-2004.
Mvh johannes. ;.)

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 16-07-05 18:51

Jeg har det samme kort, før i tiden connectede jeg tv udgangen til min video, hvilket virkede fint. Men nu har jeg købt en multi AV connecter i Aldi til små 300 kroner, hvor man så kan slå op til 5 enheder (via scart, s-video eller composit) til, så løber man ikke tør for tilslutninger, og det virker perfekt, bortset fra at der er lidt flimmer, som jeg ikke kan komme afg med, men når man sætter en film på compen, så er billedet godt nok. måske ikke lige løsningen på problemet, men det er en god ide :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 18:55

Så tror jeg mest på dimn kanalindstilling.......

Det burde virke

Kommentar
Fra : johannes2

Dato : 16-07-05 19:05

Har lige prøvet kun at ha scar stikket i,men det var det samme.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 16-07-05 19:12

har du husket at installere den sidste nye driver fra ATI, det har en meget at sige.

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 16-07-05 19:31

LOL du skal købe et stik i merlin. Bare gå der ned og sig at du skal have et stik så du kan sætte din computer til dit fjernsyn den koster 15o kr for 3 meter..... Og det virker 100% da jeg selv køre med det og kvaliteten er også helt i top

Kommentar
Fra : johannes2

Dato : 16-07-05 19:34

Ja det har jeg lige gjort. Jeg kan se log on bil. på tvet (svagt) og når jeg loger på går det helt galt FLIMMER FLIMMER.
Hmmmm

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 16-07-05 19:35

så er det dit grafikkort der er noget galt med... Prøv og låne en af dine kammerater og se om det så virker... Det kan også børe en løs forbindelse

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 16-07-05 19:42

Ja - som sagt i starten tyder det mest på dit kort er defekt - Prøv at tage det ud og sæt det i igen - kunne være en løs forbindelse

Godkendelse af svar
Fra : johannes2

Dato : 16-07-05 21:09

Tak for svaret refi. Det er Gf kort der er defekt, har prøvet med et nvidia kort og det virke med det samme.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 21:14

Bare dejligt - nåh nej, så skal du vel købe nyt kort.

Kommentar
Fra : johannes2

Dato : 16-07-05 21:19

Nahhh mon ikke garantien snupper den.

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 16-07-05 21:38

fuck dig maYn det var da mig der skrev først at du skulle prøve med at andet grafikkort spadde, idiot maYn.........:@

Kommentar
Fra : johannes2

Dato : 16-07-05 21:46

migBECOOL du er nu ikke særlig cool, prøv at kigge på 1 kommentar refi kom med. Så er det ikke ok Be cooooooooool.