/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dårligt billede
Fra : tiemaster
Vist : 335 gange
200 point
Dato : 16-07-05 11:37

hejsa har lige pludselig fået et rigtig dårligt billede på min pc når jeg skal se filmklip osv..¨og det er lige meget hvilken afspiller jeg bruger har winamp. media player, power dvd, og real player..
og det er lige dårligt på alle sammen..

hvad kan det skyltes og hvad kan jeg gøre....

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 16-07-05 11:41

Du har fået stillet om til 256 eller mindre farver...

højreklik på skrivebord - vælg egenskaber - vælg indstillinger og check farvekvalitet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 11:57

Ja - Du har på en eller anden måde ændret dine skærmindstillinger.

Hvis du kører XP så lav en systemgendannelse - ellers må du rette dem manuelt.

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 16-07-05 12:00

nix de var ikke ændret......

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 16-07-05 12:01

kan sagtens spille spil osv. som jeg pjeler

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 12:07

Tja - så må det være dine øjne der har taget skade - eller dine "filmklip" ER i en dårlig kvalitet.