/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Musik fra computer til stereo trådløs
Fra : waterboy16
Vist : 479 gange
100 point
Dato : 15-07-05 21:56

Hej.

Jeg ville lige vide om det er muligt at kunne afspille musik fra computeren på mit stereo anlæg trådløst? Hvis det kan hvad skal man så købe og hvordan sætter man det op? Mit stereoanlæg har en AV-indgang.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-07-05 22:16

Vil du lave en radiosender ?

B&O kan lidt af det der med at sende trådløst, men ikke fra din komputer.

Kommentar
Fra : GlemSom

Dato : 15-07-05 23:24

Til selv samme formål bruger jeg et "Medion trådløst transmitionssystem".
Systemet er dog egentig lavet til at overføre TV-signalet fra f.eks. din DVD-afspiller til et fjernsyn længere væk. Men det virker også ganske fint til at overfører lyd :)
Eftersom indgangen i systemet er phono, skal du evt. også lige anskaffe dig et minijack->phono kabel (Kan ikke lige huske om det følger med, men mener det ikke)
Jeg købte den hos TDC da de havde den på tilbud (mener det var 299,- eller noget i den stil)
http://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDC-Privat-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start;sid=C1QhB1jSDDkhGBoE_W3hrxHx4IqvLsnM1h3fU8TJj8DufHb8aHwaoynIMPBQHaaGl08=?ProductUUID=MJkKamdMiLQAAAD8b1pMk8gM&CatalogCategoryID=yGMKamdM1aIAAAD_lVNl3wKX&JumpTo=BrowseStandardCatalog&dogtag=tdc_p_shop_comp_tilbehoer&CategoryName=tdc_p_shop_comp_tilbehoer&CategoryDomainName=

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 18-07-05 00:26

Det letteste er at købe en Apple AirPort Express. Opsætningen er meget nem.