/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tank spil
Fra : thomas_abc
Vist : 273 gange
100 point
Dato : 15-07-05 20:52

Hej. Jeg fik for nogle år siden en demo af et sjovt platformspil. Problemet er, at jeg ikke kan huske spillets navn. I spillet styrer man en tank, og man skal besejre andre tanks og helikoptere (vidst nok). Man kan få forbedret sit skyts osv. Det hele er set fra oven og er som sagt et platform spil. Jeg mener at demoen kom fra en K-cd (tilhørende et blad ved navn "komputer"). Jeg skal bruge navnet på dette simple spil! Kan nogen hjælpe?

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 15-07-05 20:58

Hej, kan sende dig spillet........??????????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-05 21:01

Og bladet hedder "Komputer for alle"
http://www.komputer.dk/

Kommentar
Fra : thomas_abc

Dato : 15-07-05 21:03

hey smxxx det må du da gerne ;) er det en demo?

Kommentar
Fra : thomas_abc

Dato : 15-07-05 21:04

ps. fang mig evt på messenger tgoldenlion@hotmail.com

Kommentar
Fra : thomas_abc

Dato : 15-07-05 21:11

men hvad hedder spillet?

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 16-07-05 03:24

Godt spørgsmål, men det er,,,,,,,,,,,,, det tager tid, at overfører,,,,,,,,,,,,
Du har det i morgen...........

Kommentar
Fra : aaron

Dato : 16-07-05 03:25

Kunne måske være Blitzkrieg? Spillet (demo) findes på K-CD 8/2003. Screenshots mv. her:

http://www.blitzkrieg.de/index.php?page=screens.en.blitz

//aaron

Kommentar
Fra : thomas_abc

Dato : 16-07-05 03:47

det er desværre ikke blitzkrieg.. det er meget mere simpelt.. og ældre!

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 16-07-05 03:52

Vil du have spillet / eller navnet, er igang, det KOMMER,,,,,, OPLOADSTIDER ?

Kommentar
Fra : thomas_abc

Dato : 16-07-05 21:45

jeg vil gerne have spillet! Men du må da kende navnet hvis du har spillet! hvad mener du m oploadstider?

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 17-07-05 07:01

Har du ikke fået spillet endnu, det tager et par minutter at oploade 60 mb, med 15 kb.
Og du skulle gerne have fået en meddelelse, hvor du kan hente det.

Kommentar
Fra : thomas_abc

Dato : 18-07-05 19:33

har desværre ik fået det!.. hvor har du sendt det hen i verden?

Kommentar
Fra : thomas_abc

Dato : 18-07-05 19:34

fik kun din mail hvor der stod spil på vej...

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 18-07-05 19:40

Sikker på der ikke var link til en side du skulle hente det, har kvittering, på at du har modtaget det.
Men sender dig det igen, NU............

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 18-07-05 20:25

Har du stadig ikke fået en mail,,,,,,,,,,eller var det, det forkerte spil !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : thomas_abc

Dato : 19-07-05 01:29

hey.. jeg har fået det..
det er desværre det forkerte spil.. I det spil jeg efterlyser styrer man en tank. Det er mere simpelt end det spil du sendte mig. Måske fra en tidligere K-cd, men ellers tak for hjælpen!
Er der nogen anden der kan få den ovenstående beskrivelse til at passe på en demo fra en tidlig k-cd?