/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Alufælge til en fIAT uNO 1.0 1994
Fra : djddk
Vist : 867 gange
50 point
Dato : 15-07-05 19:04

Jeg er på jagt efter nogle alufælge til min kone's Fiat, men jeg syntes ikke rigtig der er nogen steder jeg kan se hvad der passer til... Jeg er ikke bilnørd Ved faktisk kun at de er sat på med fire bolte og at den vist nok ikke kan få større dæk end 14" og så skal prisen selvfølgelig være lav... eller brugt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-05 21:17

Kig lige her:
http://www.eastscandic.dk/ alufælge >find din bil
Men er du sikker på at det ikke er en '93 der er registreret i '94

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 50 point
Dato : 15-07-05 21:26

Du kan se her: www.sds.dk
Her kan du "prøve" forskellige fælger på din bil.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : djddk

Dato : 16-07-05 01:20

Tak for svaret alimak.

tusind tak for de gode links... kan godt være det er en 93 der er registreret i 94, da modellen alle steder hedder til 93. Point må gå til alimak da det var det sted jeg fandt flest potentielle emner...

god weekend