/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Trampolin - dyr eller billig...
Fra : jeam
Vist : 496 gange
20 point
Dato : 15-07-05 18:31

Jeg vil gerne købe en stor trampolin med en diameter på cirka 4 meter til mine to piger på 6 og 8 år. Men det er jo en jungle. Man kan få dem ned til 1500 og op til mange mange tusinde. Er de billige gode nok ? Har nogen erafringer med det ene eller andet ??

Jeanett

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-07-05 18:43

Hvis den har de rigtige godkendelser er den OK. Kig evt. på Forbrugerrådets hjemmeside, der kan du ofte se deres testresultater. Du kan også stille spørgsmål om hvilke godkendelser en trambolin skal have. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 15-07-05 18:44

Hvis du skal ud og købe sejlbåd til dig selv, så er det da synd for pigerne at de skal nøjes med noget billigt skrammel at lege med mens du er ude på vandet

Kommentar
Fra : jeam

Dato : 15-07-05 18:46

Ha ha - så skarpsindig du er !!! Men jeg blir på land så længe pigerne hopper !