/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
golive cs - layout og preview viser fors~
Fra : syfyn
Vist : 324 gange
100 point
Dato : 15-07-05 14:43

det er lidt svært at forklare, men problemet er at når jeg laver en side (mit grid) til 800x1200 som jeg plejer så bliver siden alt for stor i min preview (og browser) mine bogstaver bliver også meget større.
Hvis jeg på min layout side så retter målene til f.ex 350x 1000 så passer det til mit preview (og browser), men så kan jeg kun se halvdelen af mit billede i mit layout
Tidligere var det således at hvis jeg lavede min side 800x1200 så passede det og den viste det samme i preview.

Hvad er der galt?? (håber jeg forklarer det her fortståeligt)

Accepteret svar
Fra : Mad_Nuser

Modtaget 110 point
Dato : 15-07-05 14:51

prøv at skift tegnstørelse i den browser / vis / tegnstørrelse / mellem

det kunne måske hjælpe

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : syfyn

Dato : 15-07-05 17:11

jeg forstår ikke helt hvad du mener, venligst forklar trin for trin hvad du mener jeg skal gøre

Kommentar
Fra : syfyn

Dato : 15-07-05 17:22

ok jeg kan ændre tekststørrelse i min browser (hvis det er det du mener) og således ændre størrelsen på tekststørrelsen i mit browserbillede men det ændrer ikke ved problemet mellem visning af billed og tekst i layout og visning i preview i golive, der er problemet stadig og det er det som jeg egentlig vil have løst

Godkendelse af svar
Fra : syfyn

Dato : 18-07-05 17:53

Ja. efter at have prøvet lidt frem og tilbage ser det ud til at du har ret aligevel. Det ser i hvert tilfælde ud til at det fungerer nu.
Tak for hjælpen, du får de 100 point, brug dem nu fornuftigt