/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kære kandu.dk
Fra : e.p.
Vist : 504 gange
100 point
Dato : 08-10-02 00:34

Som i 100% sikkert har bemærket, så er jeg en stor-bruger af kandu.dk og har i forb. dermed nogen (julegave)ønsker

1) Vurdering af tips skal/bør ikke være anonymt.......5 minutter efter dette tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/2165 var den allerede rated til 0 point (virker ikke ????) hmmm.... jeg har min mistanke om hvem der kan have interesser/fordel af det......et er helt sikkert....det virker, og jeg bruger det mellem 2 og 10 gange i løbet af dagen
Modsat er der tip til en nyhed på http://computerworld.dk/ som 5 minutter efter har 5 stjerner ???
(hvis jeg ikke tager helt fejl, så kan mand og kone vurdere tip 2 gange hvis de har 2 forsk. IP-adresser)

2) mulighed for fordeling af point

3) Når man skal hjælpe med et spørgsmål, og man tidligere har skrevet et tip, eller hjulpet en anden, så kan man gå ind under "din historik"
Derinde ville det være en stor hjælp hvis man kunne se mere end 10 poster af gangen

4) Jeg er meget forstående overfor at det er penge ud af lommen at drive kandu.dk men jeg tror at de fleste godt kan affinde sig med reklamer, til fordel for en hurtigere forbindelse

TIL ALLE ANDRE.......hvis i har noget andet eller kommentarer, så brug numrene (da jeg godt kunne forestille mig at dette "spørgsmål" får mange kommentarer)

Kommentar
Fra : technet

Dato : 08-10-02 01:00

hej e.p
1. jeg kan godt fortå hvad du mener , jeg kan måske også forstå hvorfor den var sat til 0
jeg tror det er en person der ikke rigtig forstår hvad du mener med ipconfig eller det med skole eller noget helt 3 ?
der er jo mange bruger herinde .
men jeg personlig ville nok ikke lave en bat fil men en måske vbs eller wsh og endu bedre en exe file og så smide den i start eller på skrivebordet , bat filer kan hurtig gå hen og blive til noget rod

( nu hvor vi er ved ipconfig skal vi så ikke nævne msconfig især for dem hvor tingene fryser for det kunne hjælpe at fjerne flueben i visse ting i start )

2. afskaf pointsystemmet et tip / eller fidus er alt værd efter min menning for det handler jo ikke om hvem der er klogest men at vidregive sin viden

3. ingen komentar for så langt er jeg ikke kommet

4. reklamer er vi jo vant til fra andre sider på nettet så for min skyld ingen alarm

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 110 point
Dato : 08-10-02 01:38

3. jo nu har jeg kiget lidt på det ; jo måske var den idé for det kunne da nemt laves med et opdeling af 10 og så de næste 10 osv..

og her er et extra tilæg til dit tip : ang bat så for dem der vil lære mere om det prøv at kigge her
http://home7.inet.tele.dk/batfiles/

Kommentar
Fra : stanley

Dato : 08-10-02 08:13

PUNKT 4 - FORBEDREDE SVARTIDER!!!!!!!!!!!!!!!!

For mit vedkommende er jeg ved at blive vanvittig af svartiderne. Kun een ting kan man sige om kandu.dk, den går aldrig ned! Med at skulle vente så lang tid på at 'bladre' i kandu.dk's sider, SKAL der gøres noget ved. Og ja, det er da fuldstændig tåbeligt, at det banner, der står foroven er kandu.dk's eget??????? Det ku' garanteret sælges til en anden, eksempelvis dba.dk, så slap vi da også for at nogle kan finde på at sætte ting til salg på kandu.dk .

Ku' kandu.dk ikke lige ændre teksten i banneret fra:

'Vejen til en hurtig løsning'

til

'Vejen til en løsning - men vær tålmodig - alting ta'r tid'

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 08-10-02 14:32

Det med tipsene har jo været diskuteret før, og jo før jo bedre FJERN point for tips. Så er det kun dem der virkelig vil gi tips og IKKe kun er vilde med point der kommer frem.

Svartiden er utrolig langsom vil jeg medgi dig i

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-10-02 15:05

Hej derude
Hvordan pokker vil i have man skal vurderer et tips ordentlig når man ikke har mulighed for at prøve den af?
Hvis jeg fik muligheden for at vurderer dette tips som ep kommer med
http://www.kandu.dk/dk/tip/2165
ville jeg give den nul stjerner,og det er ikke for at generer ep,men af den simpel grund af jeg ikke har en bærbar computer,og alt det der med
ipconfig /release
pause
ipconfig /renew
pause
ipconfig /all
pause
hvad skal jeg bruge det til,jeg har jo ikke muligheder for at tjekke om tipset virker eller ikke,så kunne jeg da aldrig drømme om at vurderer tippet til 5*.
Ligeledes kommer der en del tips om diverse madlavninger,skal jeg virkelig gå ud i mit køkken-lave retten-og så gå ind og give tippet stjerner,alt efter hvordan det smagte.NEJ VEL

Når man skriver et tips herinde så må man være tilfreds med de point den opnår og ikke gå rundt og være sur eller skuffet.for så skal man lade være med at skrive tips
MVH og en forsat god dag til jer alle
Brian

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 08-10-02 18:13

Hej Brian

Kan kun støtte op om dine punkter.

Og e.p. jeg kender også den med ingen point, men så er der jo den mulighed at man laver mindre antal tips og bruger mere tid på relevante tips. Det ville sikkert give en del flere point ?

Just my point of view !

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-10-02 00:41

Efter min mening er kandu.dk det bedste sted på nettet, og mit julegaveønske er,
at det fortsætter med at køre, som det hele tiden har kørt.

Netop fordi man bliver belemret med bannerreklamer alle andre steder,
er det en sand fryd at være fri for dem her.

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 08-11-02 21:31

>Som i 100% sikkert har bemærket, så er jeg en stor-bruger af kandu.dk og har i forb. dermed nogen (julegave)ønsker

Yep!

>1) Vurdering af tips skal/bør ikke være anonymt.......5 minutter efter dette tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/2165 var >den allerede rated til 0 point (virker ikke ????) hmmm.... jeg har min mistanke om hvem der kan have >interesser/fordel af det......et er helt sikkert....det virker, og jeg bruger det mellem 2 og 10 gange i løbet af dagen
>Modsat er der tip til en nyhed på http://computerworld.dk/ som 5 minutter efter har 5 stjerner ???
>(hvis jeg ikke tager helt fejl, så kan mand og kone vurdere tip 2 gange hvis de har 2 forsk. IP-adresser)

Dit tip på http://www.kandu.dk/dk/tip/2165 er interessant, da jeg også bruger bærbar flere steder steder, MEN jeg ved rent faktisk ikke hvad du er inde på!! For flere point (Det er IKKE mig der har vurderet!) burde du nok skrive en mere fyldestgørende forklaring om funktionen - (og så meddele mig (specielt valgt adr. til dig ep@kdb.dyndns.biz)), så skal jeg nok vurdere den højere.

>2) mulighed for fordeling af point

Ingen umiddelbare kommentarer, da du ikke præciserer....

>4) Jeg er meget forstående overfor at det er penge ud af lommen at drive kandu.dk men jeg tror at de fleste godt >kan affinde sig med reklamer, til fordel for en hurtigere forbindelse

Jeg er også lidt træt af svartiderne......... MEN min mus kan li' at komme i laderen i mens.... ))

TIL ALLE ANDRE.......hvis i har noget andet eller kommentarer, så brug numrene (da jeg godt kunne forestille mig at dette "spørgsmål" får mange kommentarer)

Det ka' vi da ik' for'stille os )

Med venlig hilsen

kji

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 05-12-02 23:23

første person (som i forvejen har afgivet kommentar/svar ) som svarer får pointene

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 07-12-02 05:14

Kan IKKE tilslutte mig PARKENSS kommentar, da jeg ikke mener vi kommer ind på de væsentlige ting i de forslåede kommentarer. Dog mener jeg at "technet" behandler emnet lidt mere sobert end os andre, så mon ikke han fortjener pointene??

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : e.p.

Dato : 17-12-02 13:36

Tak for svaret technet.