/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Manglende sexlyst?
Fra : Hunnen
Vist : 585 gange
240 point
Dato : 14-07-05 23:45

Har haft fem lange forhold og de starter altid med dejlig fræk og god sex.
Når der så er gået ca. 3 mdr mister jeg totalt lysten!
Dette ødelægger alle mine parforhold mere eller mindre!
Misunder NYMFOMANER, for jeg har jo fået dejlige orgasmer, men jeg kan f...... ikke finde ud af hvad der går galt?
Har været stripper i over 8 år og det forbinder man jo med en vild villig kvinde, men sådan er virkeligheden ikke!
Er der nogle gode råd, eller ideer til mig?
Er villig til, at forsøge næsten hvad som helst for, at få sex lysten og fantasierne tilbage!
Måske har jeg ødelagt mig selv ved, at udstille mig, som stripper, men der må være en vej tilbage til et dejligt aktivt sexliv!!!!!

P.S. Skal nok lukke spørgsmålet

Kommentar
Fra : Vindrue

Dato : 15-07-05 00:19

Hejsa!
Kender godt dit problem. Sådan har jeg også haft det, og har det til tider stadig med min nuværende kæreste. Det vigtigste er at tænke igennem, om det er noget der hænger sammen med de følelser du har for din kæreste. Eller du selv er i en situation der gør dig træt og trist: Stress, manglende selvtillid osv. De mindste problemer i forholdet kan føre til total manglende lyst. Hvis jeres sex-agter har været for ensformige bliver det også kedeligt i længden. Prøv nye stillinger og steder, så det ikke bliver for kedeligt, og det nærmest føles som en sur pligt at dyrke sex, og sidst men ikke mindst, så fortæl hinanden hvis der er noget der er godt/skidt, eller hvis du har specielle ønsker.
En ting der også plejer at kunne virke ophidsende, ihvertfald for mig, er hvis i dagen igennem prøver at ophidse hinanden med f.eks. frække sms´er, berøringer osv. uden at det fører til sex med det samme. I kan så gå og blive en smule ophidsede i løbet af dagen, og se frem til en god aften i sengen til slut på dagen, hvor i kan leve dagens fantasier ud!
Håber du kan bruge noget af det!
MVH. Vindrue

Kommentar
Fra : HunSen

Dato : 15-07-05 00:22

Hvis pladen begynder, at køre i samme rille, bliver alt kedeligt!

Hvis han skal tænde dig hver gang, løber han tør for ideer og vise versa!

Hvordan er jeres roller?

HunSen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-07-05 00:38

"Måske har jeg ødelagt mig selv ved, at udstille mig, som stripper, men der må være en vej tilbage til et dejligt aktivt sexliv!!!!!"

Det tror jeg så ikke rigtigt, for det lyder jo til, at det fungerer udmærket i begyndelsen, indtil du kører træt af fyren.

Måske er det bare fordi det bliver for meget "hverdag".

jeg tror de fleste kan nikke genkendende til, at på et eller andet tidspunkt i et parforhold, "fader" den vilde forelskelse lidt af, og dermed aftager måske interessen for det helt vilde og spændende sex.
Og især hvis det så viser sig, at du alligevel ikke er helt så vild med fyren alligevel.
Sådan er der mange forhold der ender, netop fordi, at når "nyhedsspændingen" og nyforelskelsen har lagt sig, finder man ud af, at forholdet ikke er bæredygtigt nok når forelskelsen skal videre til den fase der hedder kærlighed/venskab/samhørighed o.s.v.

Så jeg tror bare ikke rigtigt du har fundet den rette endnu, når de forhold du har haft hidtil, typisk er brugt op/udbrændt efter ca 3 mdr.

mvh dova

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 15-07-05 01:33

Mit første ægteskab løb efterhånden også lige så stille ud i sandet. Så traf jeg en dame af en hel anden støbning. Hun lavede en lækker middag der krævede vin til. F. eks fondue. Snakkede om behagelige ting. Kaffe og en lille en ved sofabordet.
Ikke noget stort og overdrevent; men virkningen udeblev aldrig.

Accepteret svar
Fra : Sannie

Modtaget 240 point
Dato : 15-07-05 04:08

Rfou

Herligt, du fandt "din" hjerterDame.

Men ligger udspillet kun hos hende?? Hvad gør du, for at gøre det spændende for hende???

Det var off-topic!

Kærlighed og seksualitet -

Nogle gange følges det ad - andre gange ikke ...
Men i et fast forhold skal følelserne være med - hos begge parter.

Sure sokker og missionsstillingen er gerne et resultat af, at der går hverdag i livsmønsteret.
Vi skal selv være ansvarlige for, at hverdagen ikke bliver kedelig.

At være ansvarlig betyder bestemt osse at være ansvarlig over for sig selv.
Mærke efter, OM og HVIS og HVAD!!
Der er ingen skam i at melde assertivt ud, når man føler, gnisten/samhørigheden/ansvaret/følelserne er blegnet eller forsvundet.

Men det er skammeligt at "lade som om" - bare for at være flink.
Hvis gnisten (og alt det andet) er væk, er det noget i én selv, man skal forholde sig til - og handle ud fra det.

Til Hunnen

Jeg er ikke ukendt med din problematik.
Men der kan ligge mange grunde til din situation og handlingsmønster.
Det nærmeste sted at lede, er i "din rygsæk"!
Ryd op i dén - det vil gavne både dig og din partner - som ikke har nogen andel i dit reaktionsmønster fra start!

At "ryddeop i rygsækken" er dog ikke noget der sker med et knips i fingrene.
Det kræver omtanke, selvindsigt, selvaccept og selvrespekt.
Jo før du når til det, desto før kan du nyde dét at nyde at ha´ en partner.
Og lad nu opvasken stå af og til - og vær lidt "fræk" og uventet spontan!
Jeg er sikker på, at du vil nyde hans overraskede mine - og glæde.
Og lad "stripper-rollen" blive på arbejdet!

Vi andre tager som regel heller ikke arbejdet med hjem!

Held og lykke

Sannie

P.s.:
Din partner skal selvfølgelig heller ikke tro, at det er nok at komme med en kop aftenkaffe - og så tro, at "nu er dén hjemme"!
Vi (I) skal begge yde for at kunne nyde!

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 15-07-05 07:16

Et vigtigt spørgsmål:

Ved dine partnere at du har været stripper?

Er det dig eller din partner der forbinder det at være stripper med en vild, villig kvinde?

Spørgsmålet er om du (eller din partner) har nogle forventninger som du ikke kan/VIL leve op til i længden

Godkendelse af svar
Fra : Hunnen

Dato : 15-07-05 11:51

Tak for svaret Sannie.