/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sommerweekendtråd
Fra : Toupie
Vist : 311 gange
10 point
Dato : 14-07-05 23:32

Nu er min weekend startet og som sædvanlig bliver det gråvejr når jeg endelig har tid til at være i solen .....men det skal ikke ødelægge mit humør.....laver bare lidt sol på Kandu i stedet

....og ønsker alle en rigtig dejlig weekend

// Toupie

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-07-05 23:37

Altså Toupie.

Det var ikke mange point. Du skal ikke regne med at tedd og jeg gider det småpjatteri. Det må du kunne gøre meget bedre. Hvad med en lille rask forhøjelse til 1500 point LOOL

Og rigtig god weekend til dig. Jeg har desværre ikke wekend, men må nøjes med at holde ferie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-07-05 23:39

Tja....det kan også være gråvejr på Kandu kan jeg se

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-05 23:50

Er "Klumme" nu begyndt at gå op i point

Nå - Bare rolig "Toupie" - vejret bliver til at holde ud i week-enden, min starter nemlig også i dag.....

Gråvejret på Kandu har vel altid eksisteret i perioder

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-07-05 23:51

Ret kedeligt som I har det, jeg holder ferie hver dag, og pengene vælter ind ad døren alligevel.
Ahhh, det er rart at være millionær.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-05 23:53

Jo, men vi skal jo også passe Kandu - det er sandelig et stort arbejde sommetider

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-07-05 23:54

Refi, jeg håber du har ret.......altså at vejret bliver til at holde ud - jeg vil gerne snart være lidt (mere) lækkerbrun

Keldd. hvad så, skal vi snart giftes???

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-07-05 23:55

Keldd, hvis vi altså kan finde nogle der vil gifte sig med os

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-07-05 23:56

Refi, Kandu passer vist sig selv, hvadenten vi er her eller ej

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-07-05 00:03

Lyseslykker - nu troede jeg lige......

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 00:04

...........sorryyyy

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-07-05 00:05

Jeg var næsten væk et helt år og TROEDE Kandu havde udviklet sig - det havde den også - men ikke den vej jeg havde håbet

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 00:07

Refi, det kommer den nok aldrig til .....men man kan heldigvis bruge kandu på mange måder - man bestemmer selv hvad man vil deltage i og hvad man vil læse

....men hvordan pokker kunne du holde dig væk så længe??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-07-05 00:08

Er det med millionerne dit nye scoretrick Keldd

Så kan du jo ikke finde ud af, om det kun er for pengenes skyld.....hvis altså nogen vil ha' dig

Toupie

det er slet ikke sundt med så meget sol

Men god weekend alligevel....gråvejr eller ej.

mvh dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-07-05 00:09

Nemt - vi bor meget af tiden i Tyskland - der er nok andet at fordrive tiden med.....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-07-05 00:10

Oppe over skyerne er himlen altid blå!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 00:10

Dova, jeg er ikke misbruger af solen....det har jeg slet ikke tid til......men bare lidt ville være rart

Tak

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 00:11

Refi, hvad sker der i Tyskland som ikke sker i DK?

Tedd, du er altid så dejlig positiv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-07-05 00:16

Familie - venner - ejendomme der skal passes.

Det er utroligt som tingene forfalder når man ikke er der til daglig

Og så er der så mange dejlige spisesteder - men jeg har da kigget til Kandu i ny og næ

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-07-05 00:18

Toupie:
Nu må jeg jo lige vide om det er alle mine rare millioner du er ude efter, eller det er
min spæde drengekrop du vil misbruge, inden vi gifter os.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-07-05 00:21

Keldd.

Jeg synes du skal lade dig misbruge før I gifter jer. Bare lige for at se om hun nu kan misbruge dig ordentligt.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 00:26

Keldd, jeg tror du har overset min kommentar kl: 14-07-05 23:55

Refi, ja det går stærkt hvis man ikke vedligeholder hele tiden, desværre men det er da godt du stadig har tid til kandu

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 00:32

Keldd hvis jeg skulle giftes med dig, så ville det kun være for, at få lov til at bruge dit camera

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-07-05 00:34

Kært barn har mange navne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-07-05 00:36

Ingen gifter sig med Toupie før jeg har fået nej!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 00:37

ja ja Refi...... men det var nu ellers ganske reelt

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 00:44

Tedd, det kræver jo lissom at du spørger først, ikke?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-07-05 00:46

Hvad har jeg nu rodet mig ud i?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 00:48

He he Tedd men bare rolig, du er ikke rodet ind i noget du ikke kan rode dig ud af igen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-07-05 00:50

Bare gå til den tedd,nu ringer klokkerne,jeg kan altid købe noget kærlighed, eller i hvertfald noget der ligner.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-07-05 00:55

Har hørt man skal passe på skrukhøns! Øh ikke at jeg mener at øh vel det jeg mener er øh

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 01:07

Keldd, hvad er det "noget" der ligner?

Tedd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-07-05 01:21

Aner det ikke Toupie, det er noget jeg har hørt ude i byen, men jeg vil da prøve en dag,øh tror jeg nok.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 01:24

syns det er friskt nok, at du gerne vil prøve noget du ikke ved hvad er......og som du derfor ikke kan finde og købe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-05 01:25

høh- andre end mig der ikke lige sover -

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 01:26

Hejsa Miritdk

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 01:29

Vi får ikke Keldd af se de næste par dage...........han er ude og lede efter noget han ikke ved hvad ér

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-05 01:30

haha toupie - ganske glimrende så kan det jo tage længe

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 01:32

Ahhh Miritdk tror du ikke han kigger ind, indimellem? ......det håber jeg da, ellers kommer vi jo til at savne ham

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-05 01:33

joooooooo - tror jeg helt bestemt

Eller måske melder han sin afgang fra kandu for at dukke op igen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 01:35

Nahhh.....sådan tror jeg ikke Keldd er

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-07-05 01:36

Mirit er i Keld drillehumør!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-05 01:37

høh...... er da sket før

forresten så gæt lige hvem der skal til HAVEFEST imorgen - nu du brokker dig over gråvejret der endu ikke er dukket op - men lovet

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 01:39

Miritdk tænk positivt.....det kunne være dig der skulle holde havefest og ende med at have alle gæsterne indenfor

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-05 01:39

tedd sikke en gang vrøvl - jeg kan da ikke være i keld(s) drillehumør

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-07-05 01:40

Jeg gætter på nah den er sg for svær! Kom med en ledetråd Mirit!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-05 01:40

skynder mig lige at skrive keldd før jeg får en balle - sq ikke altid nemt at huske med de to d´er

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-05 01:41

toupie det gør jeg så ENDNU !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-07-05 01:41

Nå nå tøser, jeg har ikke tid til at lege så meget med jer, men se her:
http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=163280
Se Toupie, selvom jeg giver dig mit camera, skal du øve dig en lille smule.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-07-05 01:43

I er nød til at kopiere den, og så sætte den op i adresselinien,ellers virker den ikke.
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 01:43

Refi har lovet godt vejr, så det tror jeg på så bliv du bare i det positive hjørne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-05 01:44

svirreflue fanget !!!!!!!!!! FLOT keldd - låner den lige :)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 01:44

Keldd jeg er villig til både at lære og øve

Sov godt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-07-05 01:45

Bien og blomsten! Så vi tilbage igen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 01:46

WooooooooooooW det er et flot billed ***** til det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-05 01:46

tedd - har du nogen sinde været andet ???????????????

toupie - bliver da i det positive hjørne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-07-05 01:48

Toupie:
Jamen så kom hjem til mig en aften, jeg kan forskellige trics vi kan ove os på.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 01:49

Godt Miritdk

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 01:49

Keldd godt så!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-05 01:51

keldd har tabt en tast - OVE os på ?????????????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-07-05 01:51

Klik på det første billede nedenunder hovedbilledet, "jagerbomberen"..Jeg skal altså tidligt op i morgen, vil i ikke nok gå i seng. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-05 01:52

hahahahaha hvorfor filan skal VI gå iseng fordi DU skal tidligt op keldd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 01:53

Keldd jo det kan ikke vare længe

OVE??? det er måske også én af dem man ikke ved hvad er, men gerne vil prøve??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-05 01:54

Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-07-05 01:55

OVE det er altså smeden i borup

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-07-05 01:55

Nu ikke ked af det mirrit, du kan da bare komme sammen med Toupie,
så skal jeg kraftstejlme nok tage mig af jer to, ha ha ha .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-05 01:56

hmmm - for langt væk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-05 01:57

tror jeg på keldd - lol

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 01:58

Skal jeg nu komme sammen med Miritdk??? Hvad siger Tedd mon til det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-05 01:58

hhahahahahaha det bliver vist lidt indviklet toupie -

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-07-05 01:59

Kan du overhovedet finde hjem Keld når du er ude og lede efter et eller andet du ikke ved hvad er?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 02:00

Miritdk, det tror jeg du har ret i

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-07-05 02:00

Godt nok for indviklet til min hjernecelle

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 02:07

Inden det her går helt galt vil jeg altså gå i seng......og håbe på at der er en solstråle jeg kan fange i morgen

Godnat alle og på genskriv

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-07-05 02:07

Keldd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-07-05 02:09

Jep sov godt Kanduer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-05 02:13

- tror det er meget tid - hvis sengen ikke smider mig ud igen

sov sødt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 08:35

G'mor'n

Solen er stået op på Kandu.dk ...Molokyle deltager i tråden

</MOLOKYLE>

Ps. Keldd -> Det hedder ikke en svirreflue, men en væbnerflue

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-05 10:10

god morgen herfra også (læs godformiddag)
ingen sol her - men godt lummert - men optakt til en helt dejlig dag

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-07-05 11:49

God formiddag

Lige nu sol, men ellers hele formiddagen voldsom regn, og tordenvejr.

Molokyle:

Det hedder en svirreflue.
og den på keldd's billeder er en dobbeltbåndet svirreflue, Episyrphus Balteatus (kaldes også svæveflue eller blomsterflue

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-05 12:12

Ævvvv jeg er blevet censureret væk i min egen tråd

Citat
Kommentar

Fra : Toupie Dato : 15-07-05 10:18

Og godmorgen herfra *GaaaB*

Molo godt du har taget solen med på Kandu, for her udebliver den da på himlen :-(

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-07-05 12:45

dova,molo.
Jeg er på vej til biblioteket og boghandleren,mine opslagsbøger er out of date, men der er flere typer se

her: http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=161810# ,ekstrabillede nr 4.

Og dova,hvis det er en bog du har slået op i, så vær lige flink, og skriv tittel og forfatter.

Hvis linket "knækker" så kopier det, og sæt det op i adresselinien. Ellers går det godt, solen skinner,og mit

knæ er nogenlunde, efter jeg skvattede over i mosen igår, og røg ned i brændnælderne, cameraet

overlevede i fin stil. Hilsen
Keldd

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 10 point
Dato : 15-07-05 13:03

Toupie, når du er på kandu...................................behøver solen ikke at skinne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 13:10

dova -> Muligvis ikke på nettet ()..intet dukker op på flue og væbner9, men jeg er sikker på det er navnet i : 'Gyldendal's naturvejleder' serie. Det må jeg tjekke når jeg kommer hjem!

..de latinske navne er :
Citat
Svirreflue (Rhingia campestris)
(Episyrphus balteatus) ...det er bl.a. denne der kaldes væbner flue ;-)
(Chrysotoxum cautum)
(Chrysotoxum bicinctum)
(Dasysyrphys pinastri)
(Syrphus vitripennis)
(Syrphus ribesii)
(Syrphus torvus)
(Didea faciata)
(Volucella pelucens)
(Helophilus pendulus)
(Eristalis arbustorum)
(Eristalis rupium)
(Eristalis interrupta)
(Eristalis horticola)
(Eristalis tenax)
(Eristalis pertinax)
(Eristalis intricarius)
(Eristalis sp.)
(Ischyrosyrphus glaucius)
(Melanostoma mellinum)
(Scaeva pyrastri)
(Heliophilus pndulus)
(Serucimyia silentis)
(Epistrophe grossulariae)
(Myathropa florea)
(Cheilosa sp.)
(Platycheirus sp.)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 13:14

Toupie -> ..med mindre den Smørrumske solformørkelsen Eyvind dukker op

...eller er der tale om en 'måne'-formørkelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 13:27

dova -> Art -> Insekter, familie : Svirrefluer, orden: Væbnerfluer ...eller noget i den retning

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-07-05 14:13

Keld

#4 er så vidt jeg kan se En Hvidplettet agersvirreflue
Pletterne er som regel ikke hvide (på trods af navnet) men nærmere flødefarvet/gullige

De tilhører familien af Tovingede svirrefluer. Og deres larver æder masser af bladlus.

og ja, det er fra en bog:

Danmarks insekter af Peter Friis Møller.
En Politikens Naturguide ( Danmarks Naturfredningsforening)

mvh dova

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-05 14:52

&#8221;Let&#8217;s take á moon walk&#8221; sagde fluerne og landede på toppen, et sted i Smørrum.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-07-05 15:39

dova, molo:
Eksperterne siger: Dobbeltbåndet Svirreflue, og at der findes mere end 250 forskellige arter alene herhjemme.
Og så kan de tale i timevis om striber, pletter, streger i panden og hvad ved jeg.
Egentlig et spændende område, jeg ikke rigtig har kigget på siden jeg var stor dreng.

Men se lige her, ham vil jeg godt kalde superfotograf, Den Plettede Smaragdlibel, fotograferet af Rasmus, meget højt
i point fra mig:
http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=163280
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-07-05 15:41

Kopier linket, og sæt det op i adresselinien.
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-07-05 15:44

Æv, forkert link, kommer om lidt, det rigtige altså. Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-07-05 15:47
Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-07-05 17:41

Så fik jeg bare ret eller hvad

Med den dobbeltbåndede svirreflue, altså.

Keldd
Ja, det er et rigtigt godt billede Rasmus har taget der.
jeg ser de fleste af billederne, da jeg også er tilmeldt den side.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-07-05 17:47

Skal da ellers lige love for, at det har været "strålende" vejr her i eftermiddag.

Ved ikke helt hvor mange centimeter regn der kom temmelig hurtigt, men min båd regnede halvt fuld af vand.
Nettet gik ned i en periode, relæet slog fra p.g.a. alle de lyn o.s.v.

Bilerne holdt rundt omkring og kunne ikke køre.......dieselbiler er godt i sådan en situation selv om det var meget svært at se hvor man kørte

mvh dova

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-05 19:11

&#8221;Let&#8217;s take á moon walk&#8221;
"Let's take á moon walk" skulle der have stået. Det var words engelske stavekontrol.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 19:20

[hør] Fra : ,'Dyr & Vækster' : Våbenfluer... hedder det !!! ..ikke væbnerfluer

F.eks. : http://www.grejsamler.dk/Den%20makedonske%20flue/den%20makedonske%20flue.html
Der er i andre Svævefluer der hedder : (Syphidae) f.eks. Ribesii...... havde glemt den i min ovenstående liste tidligere

På Dansk : VÆBNERFLUE !!!

Jeg vil giver ret så langt som : http://www2.dmu.dk/1_Om_DMU/2_Tvaer-funk/3_fdc_bio/projekter/redlist/gpdata2.asp?ID=42&mode=default

..og det er sjældent dér sker !!!

<//PÅSTÅELIG_NAR>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-07-05 19:36

Altså Molokyle

I de bøger jeg har kigget efter for at finde det du kalder våbenfluer, så er det nogen der kan ligne svirrefluer, men adskilles fra disse ved svirrefluernes tydelige bånd på bagkroppen.

Og de tilhører ikke samme familie

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 19:41

dova -> Næeh... jeg har nok brugt mere tid på andre 'bugs'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-07-05 20:30

dova,hvis du er tilmeldt på fotokritik, ser jeg gerne du tildeler mig noget øresønderlemmende kritik,
når du støder på mine billeder.
Med hensyn til hvad de forskellige Svirrefluer hedder, kommer selv de lærde op at diskutere, det er nok også svært at holde styr på 250 forskellige der ligner hinanden, men alligevel har forskellige livscyklusser.
Her i den næste uge, har jeg besluttet at fotografere dem allesammen, men det skal nok blive godt.
Hilsen Keld-W.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-07-05 20:52

Keldd

Jaja, det ka' da være jeg skulle gøre det.

men du ville jo alligevel ikke vide at det var mig

Men ser frem til alle billederne af svirrefluerne, selv om det bliver noget langvarigt, der er jo begrænsning på hvor mange billeder man må lægge ind hver uge.

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 20:56

Keldd -> Jeg har lige købt et Nikon Spejlrefleks FM hus m. 35 mm. Vidvinkel objektiv/rødfilter-fortsats og et 200 x Zoom Ditto + en obkkur Elektro-flash + en 200 ASA farvefim ... + en original Nikon bære-taske... for 500 kr. ...med papirer og underskrift på 'hele snottet'

..er det billigt?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-05 20:59

Er der et års forbrug af film eller hvad.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 21:02

Eyvind -> Nope, men det virker ret lækkert

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 21:05

Ps. Det er fra en af mine Christiania venner, der har købt noget bedre og havde omtalte i vellevende 'overskud' ..som sagt : Med papirer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-05 21:06

OK pris................................ (hvis Keldd sige god for det)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 21:07

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 21:11

Vi går også ud at fange fisk sammen : Mig og sælgeren

Skallede HUGO !

<MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 21:13

..med Pacemaker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-05 21:24

Kig lige efter ridser - der må ikke være ridser på linsen som vender ind mod filmen.
Det gør ikke så meget på frontlinsen.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-07-05 21:28

Molo:
Den er god nok, det kan du godt købe. Smid rødfilteret væk, det brugte man før i tiden, når man skulle lave sort hvide film , der var optaget i dagslys om til natoptagelser.
Apparatet kan lave flotte billeder ingen tvivl om det, og objektivet kan du bruge igen, når du en gang køber
en Digital Nikon. Så bare kom igang, tag mange billeder, tag spandevis af billeder, det bliver aldrig kedeligt.
Få brændt billederne på en CD (30-40kr), så kan du rode med dem på computeren, lave udsnit og ændre lidt og alt det der.Det bliver kvalitetsbilleder du får lagt ind på computeren, GØR DET.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-07-05 21:32

dova:
Du kan da bare skrive at det er dig, er der nogen du gemmer dig for???
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 21:56

Keldd -> Jeg har også fået en HP scanner ..og vundet en Farveprinter ditto (..spørg bare Eyvind )

..mon ikke jag nu ka' lave flotte billeder?

Sssshh.... Jeg ser Terminator 2

..Fed fie'læeemh... !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 21:58

H'asta la Vista ...Baby

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 22:00

[hør] You are allready dead !!! ..so don't Fuck with me !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 22:15

No Problemos !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 22:19

[hør] Linda Hammilton sku' bare flækkes !!!

Wouw... for en sild

</NO-PROBLEMO>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 22:21

..kun et m i Hami......mmmmeeen jeg stammmmmer ...og sssshhhawwvler

</ANY-BODY-HOME-?>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 22:22

Spøjs tråd... denne hér... KUN mig og ...mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 22:23

...og MIG !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 22:26

CONFERMATIVE !!!

>/MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 22:27

Nobody fucking moves ...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 22:31

..it's just a flesh wound

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 22:32

Maaa'... !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 22:36

It MUST be destoyed !!!
Citat
The future is so clear to me ! 8-)

..det ær æltsåe æn fæed fielæehm !

...I insist !

</FIRE_IN_THE_HOLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 22:45

Trust me !!! </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-07-05 00:04

Godt i hygger jer, eller Molo gør kan jeg se godt gået Molo

Eyvind, jeg rødmer da helt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 00:14

Toupie -> Bare rolig nu... Jeg klarer dette fint alene

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-07-05 00:15

Sorry Eyvind det var jo en helt forkert smiley der kom frem der *snøft* *hulk* sorry det skulle jo have været denne ........og efter den fadæse rødmer jeg da for alvor, denne gang bare af skam

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-07-05 00:16

Molo, ja det kan jeg se og du er ret god til det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 00:19

Jepper

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-07-05 05:45

"The Future is uncertain, the end is allways near! Let it roll babe roll"

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-07-05 08:03

tedd:
Ligesom for 35 år siden, og om 35 år.
Therefor my freinds, now it's weekend, so

TAKE a WALK ON THE WILD SIDE.

Hold helt kæft, hvor er vi internationale her på Kandu.

Jeg er på vej til København, hyg jer alle. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-07-05 10:29

godformiddag

wouw - en tråd uden mudder - det er jo helt unikt

Og solen skinner - endnu da

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-07-05 11:12

Miritdk dem er der heldigvis nogle af rundt omkring Her blæser det og solen virker lidt genert

Keldd håbder din dag bliver god

Tedd....tja.....du sover jo nok nu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-07-05 12:08

hmpf - solen blev også genert her

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 13:21
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 13:23

Lower your shields and surrender ...resistance is futile !!!

</PÅÆNGÅR>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-07-05 19:35

De der borg insekter er ingen match for en tedd! Jeg har en bug spray!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-07-05 19:41

tedd:
Pas på; Den Leopardplettede Smararagdlibel, har kig på dig.
Hilsen Keldd...............der har været på biblioteket, og nu er meget klog på det meste.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-07-05 19:50

Er det et andet navn for en Molo?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-07-05 23:04

Eyvind pleace pleace pleace kom nu ind i tråden og skriv at jeg er tilgivet for min bommert.......får da ikke et roligt øje før

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 16-07-05 23:39

Måske jeg kan fange din opmærksomhed hvis jeg accepterer dit svar Eyvind ........det håber jeg, jeg kan

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-07-05 19:45

Halløj hvad sker der ........................ tilgivet for hvad .............. ??
Du er hermed på forhånd tilgivet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-07-05 19:54

Toupie - nu har jeg set det - og du er stadig tilgivet.
Men ser du, en gang imellem hakker jeg lige fra [V]>[ ] og beholder mailen i outlook Express - men hvis jeg så glemmer at åbne, sker det at jeg ikke følger med.

[ ] > [V]

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-05 22:04

Tak Eyvind, nu har jeg det godt igen