/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Citroen Xantia 1.8i
Fra : PARKENSS
Vist : 939 gange
300 point
Dato : 14-07-05 19:58

Hejsa

Jeg er ejer af en Citroen Xantia 1.8i 1995. Pludselig kan jeg ikke lukke ruderne,--hvad er galt ????
Kan jeg få en idiotsikker opskrift er der gode point at hente

MVH
Parkens

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-05 20:05

Jeg har ikke været ude for det i min Xantia, men er det mere end een rude, så må det være en sikring.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 14-07-05 20:07

Det er begge forruder---hvor sidder de sikringer ???

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 14-07-05 20:10

Har lige undersøgt sagen,--ingen sikringer sprunget :-/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-05 20:12

Som jeg lige kan se det i min bog er det sikring F29 ell F30

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-05 20:24

Der sidder også et fælles relæ (på tegningen hedder det 6021) som skal være trukket for at ruderne kan køre. Relæet tændes af nøglen, gennem sikring F30

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-05 20:43

Jeg må lukke for i dag.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 14-07-05 20:56

Kan du forklare hvor det relæ sidder ???

Kommentar
Fra : kennethskou

Dato : 15-07-05 06:07

Jeg regner med at kunne skaffe et ledningsdiagram til din xantia indenfor et døgns tid.
Så kan du more dig med at læse det!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-05 09:01

Jeg aner ikke hvor det relæ sidder.
Da jeg havde udskiftet min BX med Xantia.........................opgav jeg at lave bil selv. Men jeg køber altid en Haynes service manual til mine biler.

Kommentar
Fra : vissenpind

Dato : 01-09-05 20:12

Det er helt sikkert kontakterne i venstre dør det er galt med. Løsning Afmonter kontakten, lod så alle lodninger efter,
derefter giver du den en ordentlig omgang kontaktrens.