/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Ejer af Suzuki Swift søges
Fra : allandisain
Vist : 374 gange
50 point
Dato : 14-07-05 17:39

Hej,
Jeg overvejer at købe den nye Suzuki Swift. Er der nogle Suzuki Swift ejere der kan "anmelde" bilen. Både de gode og dårlige ting.

Tak

Kommentar
Fra : babee

Dato : 14-07-05 19:04

hejsa min mor har lige købt en. den er god at køre i og den er billig at køre i. det eneste hun er træt af er at den ikke har et ordentlig ventilationsanlæg i. den dukker hurtig og det kan den ikke tage så man må køre med en smule åbne vinduer. men hun har ikke den swif de reklamer med i yv i øjeblikket hendes er en del ældre hun har købt den brugt.
bare skriv hvis der er mere du vil vide . hilsen nudle.

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 14-07-05 21:37

Hej

Mine forældre har haft 4 forskellige årgange -- og været ret godt tilfreds indtil ... de kom i en ulykke for en modkørende kørte frontalt ind i dem. hvilket betyder at min far (som kørte) fik halvdelen af mortoren på skødet hvilket betød et nyt knæ + ingen hæle mere de bllev så smaderet at han skal have special sko resten af hans liv og han er kun 55!

så købe en tjaa jeg ved at jeg ikke vil da sikkerheden i den er fordårlig efter min smag og mit liv

Sommer hilsner

Fusses

Kommentar
Fra : alka

Dato : 15-07-05 07:28

Den nye Suzuki Swift, får fine anmeldelser i sidste nr. af FDM og hele 4 stjerne i sikkerhedstesten. FDM skriver også om dårlig ventilation i den nye model. Hej fra alka

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 16-07-05 14:44

Den kører rigtig godt sys jeg... Jeg har den ikk selv men arbejder ved Suzuki... Synes ikk man kan mærke at det en suzuki, taget i betragtning af de ældre suzuki'er... Men der ligger jo Toyota motor i, i hvert fald i 1,5'eren... Såå der burde slet ikk være problemer...