/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Brugtbilsforhandlere
Fra : sfl17
Vist : 2632 gange
70 point
Dato : 14-07-05 15:51

Nogen, der kan anbefale brugtbilsforhandlere i Kbh.s området? Jeg er faldet over nogen i Nordsjælland, der hedder JS Auto. Lyder som nogen krejlere med billige dytter - har I herinde gode såvel som dårlige erfaringer med dem?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-05 15:58

Er du klar over hvor mange brugtbilsforhandlere der findes i DK

Tror ikke lige jeg kenden ham/hende, men hvis bilen du vil købe er i orden, er forhandleren vel ligemeget.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-05 16:18

alle forhandlere har brugte biler

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 14-07-05 16:39

Nej, jeg er ude efter brugtvognsforhandlere i Københavnsområdet, som folk kan ANBEFALE eller FRARÅDE mig at bruge ... der er jo nok at tage af!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-05 16:48

Det hjælper jo ikke meget hvis de ikke har den bil du vil have....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-05 18:29

Her har jeg købt en brugt flådebil:
http://www.pc-auto.dk/
Og er tilfreds.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 14-07-05 23:29

Her har jeg købt brugtbil http://www.chrysler-kbh.dk/ er at anbefale, her får man en godbehandling og vejledning. Men det kommer jo også an på hvor stor ens pengepung er og hvor meget man vil ofre på en bil

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 16-07-05 13:48

Det skal ikke være en specielt dyr eller fancy personbil. Bare noget der kan køre og koster en ret billig penge. Og så skal den være nogenlunde nysynet og ikke mere end lidt over ti år gammel.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 13:56

Så find ud af hvilket mærke du vil have og gå til en aut. forhandler - de kan skaffe det de ikke lige har.

Accepteret svar
Fra : acilia

Modtaget 70 point
Dato : 21-07-05 16:14

Proev ogsaa at gaa ind paa det her link:

http://links.bilpriser.dk/kollage/resultpage?kategori_id=11

(sub-link til www.bilpriser.dk) - her kan du soege paa forhandler af brugtbiler pr omraade.

Bare for at se hvad markedet har at byde paa!

Kommentar
Fra : HunSen

Dato : 22-07-05 00:59

Hold dig for alt i verden langt væk fra: "DANMARKS BILLIGSTE"

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 22-07-05 14:42

Tak for svaret acilia.

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 22-07-05 15:02

Selv tak sfl17
Jeg har selv haft meget glaede af bilpriser.dk!

God weekend