/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Flyveplaner og billetpriser ?
Fra : bne
Vist : 772 gange
200 point
Dato : 14-07-05 11:59

Hvor finder man flyveplaner og billetpriser generelt ?
F.eks. skal man fra DK til Manchester - men man ved ikke hvilke selskaber der beflyver denne destination - og afgangsstedet er undeordnet - eller man skal fra fra Norge (Fornebu) til DK, destination 'et sted i Jylland'........

HVAD gør man så ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 14-07-05 12:04

Tja - her er da en, men der er flere af slagsen

http://www.at-rejse-er-at-leve.dk/flybilletter/flyrejser_flybilletter.htm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-05 12:04
Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-05 12:05
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 14-07-05 12:17
Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 14-07-05 12:26

Du kan også prøve www.travelmarket.dk Under flybilletter kommer den med mange forskellige flyselskabsforslag.

mvh timeglas

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 14-07-05 12:29
Kommentar
Fra : classic26

Dato : 14-07-05 12:45

Hej Bne

Gå på

http://www.jysk-rejsebureau.dk/
og vælg fanebladet book flybillet. Der skridu hvor du vil hen og hvornår, så søges der
efter priser og afgange blandt 500 flyselskaber.
Køber man flybillet med overnatning er man dækket af rejsegaranti fonden

mvh steen

Kommentar
Fra : Lohmann

Dato : 17-07-05 21:45

Hei BNE,

Du skriver fra Norge - Fornebu, til orientering ble fornebu nedlagt for ca. 5år siden. - Flyver man til Oslo er det nu Gardermoen som gjelder. Flyver man fra Jylland til Gardermoen, er det British airways (www.ba.com) som jeg anser for bedst, og har rimelige priser, hvis du bestiller 2-3måneder før.... Ellers bruker jeg ofte www.wideroe.no, hvor du let skriver hvor fra og til (fungerer i det af verden, som jeg har forsøgt at søge på).

Jeg har før fået anbefalet følgende, men kender de ikke: http://www.travelstart.dk/ og www.rejseoversigten.dk Da jeg bor i Oslo, bruger deg mest de norske sider....

vh.
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : bne

Dato : 10-08-05 08:18

Tak for svaret refi.