/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
k750i fryser.. kender du det?
Fra : AhHaIC
Vist : 453 gange
30 point
Dato : 13-07-05 21:11

Jeg har lige købt en helt ny lækker sony-ericsson K750i for nogle dage siden.. Men jeg har et problem med den.. en gang eller 2 om dagen "fryser" den.. dvs billed på skærmen fryser, (når pause skærmen er på kan man se klokkeslettet, smart ik :)) - og så kan man ikke gøre andet end at pille batteriet ud og putte det i igen.. Så vil høre 1) er der andre med den her tlf der kender det problem? 2) Kan det være softwaret der skal opdateres eller er det mon batteriet der er fucked??

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 13-07-05 21:37

ja det gør min også
det enste at gøre at vente på at der kommer en ny opdatering(kommer om 4-6 uger) og så skulle problemte gerne være løst

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-05 21:39

Citat
Har selv købt en K750I, som jeg synes er det fedeste. Dog har de nogle problemer med at den fryser og derpå skal indsendes til en software opdatering, det er enormt irriterende allerede en uge efter man har fået den. Har fået besked på at der sagtens kan gå op til 2 uger før jeg får den igen………

Hvad kan man lære af det. Vent til børnesygdommene er forsvundet før man køber en ny gadget…..

Du er ikke alene i verden......

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 13-07-05 22:08

Pyyuhh... troede mit batteri var fucked og min fon skulle sendes tilbage og repereres og jeg sq vente osv.. thyfoon - hvor ved du fra der går 4 - 6 uger? - er det ikke muligt at hente en opdatering hos sony-erricsson allerede nu??

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 13-07-05 22:11

refi <<---- flat nok, satser på selv at klare opdateringen med mit medfølgende kabel når den en gang kommer.. så jeg kan play med min frysende fon ind til da..

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 13-07-05 22:41

AhHaIC arb med tlf til daglig salg support og opdatring ja du kan nok selv opdater din fon når programmet ligges ud på nettet fra se hjemmeside men du skal være klar over at ligger du det ind selv så ryger din garantid for når vi ligger det ind i en telefon ligger vi en kode ind så ander der skal suppoter telefonen kan se hvornår vi har lave opdateringen og i hviket land og hvilet tidspunkt det er gjort + at vi ligger en kode ind der gør at vi kan se om det er et firma der er eks er se cerdificert til opdatring

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 13-07-05 23:17

...grimt garantien ryger hvis jeg selv afhjælper problemet!! Kan du så svare mig på.. Jeg har bestil min tlf over nettet på www.salgsbutikken.dk ... 1) skal jeg så sende min tlf tilbage til dem og lade dem fixe den og vente på de sender den tilbage? - hvis ja - skal jeg så betale porto eller gør de det da jeg købte telefonen med fejl? 2) hvor lang tid må de max være om det? 3) Lad os sige jeg opdatere den selv og der kommer en dag hvor jeg skal bruge min garanti.. går de så som det første ind og kikker på om "koderne" er i orden 4) Hvis de ikke er og jeg ikke kan dokumentere jeg har fået den lavet hos en autoriseret, er det så i sig selv nok til at lovligtantage at så må det ha været mig der må ha været i gang med at lave noget fusk? 5) kan du ikke skaffe mig en af de her koder?

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 13-07-05 23:36

AhHaIC ang det sidste så er koderne noget der læse nå man ligger softwaren ind så nej man skal ha hele programet for det du kan via se danske hjemmeside finde ders support tlf nr og de kan henvise dig til den nærmste forhandler der kan opdater din telefon det er det nemmer og billeste (gratis husk din kvitring) hvis du sender den til salgsbutikken kommer du desvære til at betal for portoen der over men de skal betale den ande vej og man siger op til 4 uger fra du sender til du modtager er den tid man må bruge ang spg4 båd og for når softwaren ligges inde ligges de koder ind automatisk så du står desvære med bevisbyrden om at det ikke er dig der har pilledet ved telefonden ang garantien det er ikke altid man ikke på den men det må jeg jo ikke sige *gg*( det er kun ved opdatringer man kikker og det er sjælet man gør ) håber det var svar nok ellers skriver du bare igen

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 13-07-05 23:52

Hvis mobilen fryser nu, hvad gør den så til vinter. *gg*