/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Ingen Hjemmesider frem
Fra : valdi1980
Vist : 489 gange
40 point
Dato : 07-10-02 20:49

heyhey, hvordan uninstallerer man TCP/IP protocol i XP,og instl dem igen.????
spørger fordi, har et probl. her, får ingen hjemmesider frem, men har indsæt DNS addr. korrekt, men får stadi ingen hjemmesider frem. hvad kan der være galt??
nogen der ved.?

TAK.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 40 point
Dato : 07-10-02 23:37

Kan ikke fjernes fra windows xp, med mindre du installerer win xp på ny.

Har du oprettet en opkaldsforbindelse ?? så du får kaldt op til din udbyder ?

Kommentar
Fra : valdi1980

Dato : 08-10-02 09:24

heyhey igen, ja, jeg får forbindelse men ingen hjemmesider.
ingen probl. til at komme online.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 08-10-02 10:33

Hej Valdi,

skriver den ikke en eller anden fejlmeddelse i vinduet?
gælder det alle hjemmesider?

hvilken udbyder har du?

prøv at højreklikke på "Internet Explorer" ikonet på skrivebordet og vælg egenskaber, eller tryk i menuen "funktioner" --> også vælg "Internet indstillinger" i IE... (det er det samme der vil komme frem bare to forskellige måder at gøre det på)

klik så i "internetindstillinger"-vinduet på Fanebladet "forbindelser"... her er en knap der hedder "Lan-indstillinger"... tryk på den...

for at se efter om Proxy evt. sku' være slået til... du ska' her også ha' et flueben i "Automatisk registrering af indstillinger"... og hvis der er et flueben i proxy så fjern det, idet det så er det der driller... (det er umiddelbart kun et gæt mht. til proxy, men idet du er Online, ku' det være det måske er proxy der driller)...

men har du ellers opdateret XP med servicepack 1?

hvis du vil fjerne TCP/IP protokollen og geninstallere den, behøver du nu ikke at geninstallere XP, men hvis du er Online ka' jeg nu ikke se nogen grund til at du sku' gøre det... for det første fordi det højst sandsynlig ikke er den der driller...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : valdi1980

Dato : 08-10-02 11:12

hey igen, TAK:)
ja jeg vil prøve det...

har du prøvet det?? at uninstal TCP/IP protc. og lægge den ind igen?? i XP.?