/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Dansk sprogpakke til Nero
Fra : marcussen1
Vist : 1881 gange
100 point
Dato : 13-07-05 15:20

Jeg har Netro6 reloaded og har forsøgt at downloade den danske sprogpakke fra www.nero.com. både fra 'language pack Nero6 reloaded' og fra ' Previous versions'. Download går fint men kommer ud på skærmen med:
Languageinstaller error, hvor der står, at jeg skal inst. Nero. Nero ER installeret. Er der nogen, der har et svar på problemet?
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-05 15:57

Har du husket at opdatere Nero reloaded med alle 4 pakker?

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 13-07-05 16:01

Jeg har downloaded alle 4 pakker, men svaret er ens for alle 4. Er der andet jeg måske skal.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-05 16:16

Næ - efter du har installeret dem skal du muligvis genstarte (husker det ikke)

Ellers er muligheden at du har fået en defekt download af sprogpakken.

Prøv at hente den igen.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 13-07-05 16:34

Jeg har downloaded alle 4 en gang til, men får stadig samme svar

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-05 16:39

Det var nu sprogpakken jeg mente - du må jo lave en eller anden installationsfejl.

Det virker her - ganske vist på Nero6 - men det burde ikke have betydning.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 13-07-05 18:09

Det er sprogpakken jeg har downloaded indtil flere gange og det foregår helt normalt. Ikonerne kommer ud på skrivebordet, og det er når jeg fra skrivebordet vil åbne dem, at jeg får den besked.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 13-07-05 18:15

Står der ikke noget om hvor filen skal ligge, det kunne tænkes den skulle ligge i din Norton pakke, og pakkes ud der ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 13-07-05 18:17

Og du har installeret alle 4 opdateringer til Nero Reloaded ?

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 13-07-05 18:20

Tak for svaret refi.
Det hele er iorden nu, jeg må ha' fumlet noget med det. Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-05 18:25

Selv tak