/ Forside/ Teknologi / Udvikling / C/C++ / Spørgsmål
10  strarup 270
Tilgå Active Directory fra VS2003
Fra : z1terapi
Vist : 555 gange
140 point
Dato : 12-07-05 23:12

Jeg synes jeg har stillet dette spørgsmål en gang, men det er forsvundet(i alt fald for mig)
Jeg er ved at lave et MFC-program hvor man starter med at logge ind med initialer og passwd.
I stedet for jeg laver en database m. brugernavn og adgangskode, ville det være rart at kunne checke op mod active directory hvor alle oplysningerne eksisterer i forvejen. Er der nogen som kan hjælpe med en løsning?
mvh Z1terapi

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 12-07-05 23:19

Jeg kender ikke active directory, men codeguru plejer at være gode til den slags, f.ex:
http://www.codeguru.com/Cpp/I-N/network/activedirectory/article.php/c5445/

Kommentar
Fra : z1terapi

Dato : 14-07-05 22:14

Det var ikke lige det der skulle til!
/Z1terapi