/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Dele filer med familie/venner.
Fra : stjuma
Vist : 771 gange
100 point
Dato : 12-07-05 21:02

Hej.

Hvilket program skal jeg bruge for at dele fotos, filmklip og dokumenter med indbudte familiemedlemmer. Jeg tænker ikke på fildeling som Kassaa og andre, men et lukket system.

mvh
Steen.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-07-05 21:05

Ind i kontrolpanel / system / fjernforbindelse

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-05 21:09

Eller du kan bruge
www.skype.com
www.msn.com (messenger)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-07-05 21:25

eller yahoo messenger

det er nemt at dele for eks foto etc hvis man har den ene eller anden messenger -

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 12-07-05 21:31

Hej.

Det jeg kunne tænke mig var, at jeg kunne give nogle udvalgte tilladelse til at gå ind i et specielt bibliotek på min computer og bruge de filer, der ligger der.

Noget a la Qurie, som kan kan bruges til billeder.

mvh
Steen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-05 21:33

Eller Netmeeting som er et program der følger med windows programmer.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-07-05 21:34

det kan du også, det er noget med at invitere "en ven"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-05 21:37

Tja stjuma - der er jeg lidt blank.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-07-05 21:44

Du kan muligvis lave det under Guiden ny netværksforbindelse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-07-05 21:45
Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-07-05 21:45

opret ny forbindelse skulle det være.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-07-05 21:49

du kan give tilladelse til at se en bestemt yahoo mappe hvor du lægger hvad du vil vise -

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 12-07-05 21:54

Hvis du har en hjemmeside, kan du jo kombinere det med denne gratis service:

http://www.yousendit.com/

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-07-05 21:58

den var sgu da smart

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-05 22:23

Det var en meget god idé Refi :
http://www.kandu.dk/dk/spg/70531#761156

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 13-07-05 09:56

hej stjuma
jeg kan anbefale dette program http://grouper.com/index_a.aspx det funger som en slags server når du har giver tilladelse til dine venner/familie så kan de koble sig på din maskine når du er online

Granslam

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 13-07-05 10:05

Hej granslam.

Du er indtil nu kommet med det absolut bedste bud.

mvh
Steen.

Accepteret svar
Fra : mrhan

Modtaget 100 point
Dato : 13-07-05 10:09

Hejsa
Det bedste program til den slags er Qnext : www.qnext.com
Det er et program ala messenger og icq, og sidde kontos kan osse medtages. Der er så integreret ftp I programmet. Meget bruger venligt og aldeles gratis.
God fornøjelse

mrhan

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 13-07-05 14:09

Hej,
Løb lige ind i denne.

Citat"
Med Forbindelse til Fjernskrivebord kan du nemt oprette forbindelse til en terminalserver eller til en anden computer med Windows. Du skal blot have adgang til netværket og tilladelser til at oprette forbindelse til den anden computer. Du kan også angive specielle indstillinger for forbindelsen og derefter gemme indstillingerne til næste gang, du opretter forbindelse.

Bemærk!

Se hjælpen til operativsystemet, hvis du vil aktivere computeren, så den kan bruge fjernforbindelser.
Du kan åbne Forbindelse til Fjernskrivebord ved at klikke på Start, pege på Programmer eller Alle programmer, på Tilbehør, på Kommunikation og derefter klikke på Forbindelse til Fjernskrivebord.
Klik på pilen Computer, og vælg <Søg efter flere...> for at få vist en liste med tilgængelige computere på det pågældende domæne.

Godkendelse af svar
Fra : stjuma

Dato : 14-07-05 09:02

Tak for svaret mrhan.