/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
final fantasy
Fra : mathiasmb
Vist : 716 gange
50 point
Dato : 12-07-05 14:16

Davs...
en af mine venner sagde at Final Fatasy spillene kunne skaffes i disse pakker:

1-2: Final Fantasy Origins
5-6: Final Fantasy Anthology
resten ved han ikke...
?

Kan alle spillene skaffes til pc?

har i et link til en side der har dem alle?

Tak :D

Accepteret svar
Fra : Dirty_joker

Modtaget 60 point
Dato : 12-07-05 14:53

Til playstation 1 kan du få følgende:

Final Fantasy
Final Fantasy 1 And 2 Premium Package
Final Fantasy 2
Final Fantasy 4
Final Fantasy 5
Final Fantasy 6
Final Fantasy 7
Final Fantasy 8
Final Fantasy 9
Final Fantasy Anthology
Final Fantasy Chronicles
Final Fantasy Origins
Final Fantasy Tactics

Til playstation 2:

Final Fantasy 10
Final Fantasy 11
Final Fantasy 11: Chains Of Promathia
Final Fantasy X-2

Pc:

Final Fantasy 7
Final Fantasy 8
Final Fantasy 11
Final Fantasy 11: Chains Of Promathia
Final Fantasy 8 Desktop Accessories

Jeg vil nok anbefale dig at få fat i Playstation 1-2!
Men det kan jo godt blive lidt dyrt. Selvom jeg har begge maskiner næ har lige solgt min playstaion 1.

Men hvis du vil have ALLE de spil der er lavet med final fantasy serien så download nogle emulatore (mener jeg det hedder) der kan kører de forskellige maskiner. Mener man skal have den maskine som Den emulator man downloader kan kører eller er det ULOVLIGT. Men tror nok du må have dem liggende på din pc i 24 timer og derefter slette dem. Så kan du ikke få nogen bøde osv. Men undersøg det lige først.

Søg på google.

Har lavet en søgning for at få dig lidt igang.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Emulator&meta=

Men undersøg lige det med om det er lovligt at have dem liggende når man IKKE har maskinerne.

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 12-07-05 14:54

¤Ellers er det ulovligt¤ (skulle der stå )

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 12-07-05 14:58

Final fantasy serien findes til så mange maskiner så en Emulator til de forskellige maskiner ville være det nemmeste. ---> Hvis det jo er lovligt.

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 12-07-05 15:50
Kommentar
Fra : mathiasmb

Dato : 12-07-05 18:12

Så det kan altså ikke lade sig gøre at få 1-6 på pc? i så fald bliver det et problem for mig siden historie er det vigtigste i et spil i min mening.

Kommentar
Fra : Odyssey1987

Dato : 12-07-05 19:43

jeg mener der er en ny historie i alle spil så det skulle ikke være noget problem ;)

Godkendelse af svar
Fra : mathiasmb

Dato : 12-07-05 21:50

I så fald tak for svaret Dirty_joker.