/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
På knallert i København.....
Fra : hansen9
Vist : 318 gange
100 point
Dato : 12-07-05 13:37

Når man skal fra Knippelsbro til vestegnen på en knallert 30 i myldretiden om eftermiddagen, så er Stormgade jo noget skod (med livet som indsats).
Jeg skulle gerne ramme Vesterbrogade - skal mod Glostrup. Hvad er mon den nemmeste og sikreste vej?

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 12-07-05 14:51

Har du ikke mulighed for at køre over Langebro i stedet for Knippelsbro? HC Andersens Boulevard går direkte til Vesterbrogade.

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 12-07-05 14:53

Joh måske, men nu arbejder jeg lige i nærheden af Knippelsbro.....

Accepteret svar
Fra : ampere

Modtaget 100 point
Dato : 13-07-05 09:15

Så kør nedenom ad Christians Brygge til HC Andersens Boulevard. Fordelen ved langebro er ellers at der ikke er særlig meget trafik på cykelstien.

AMP

Godkendelse af svar
Fra : hansen9

Dato : 13-07-05 09:25

Tak for svaret ampere.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 14-07-05 09:14

Ampere> Jeg skal dog ikke undlade at fortælle, at jeg har fundet en endnu nemmere vej. Hvis man lige før Stormgade drejer til højre, kører af Løngangsstræde og fortsætter mellem brandstationen og rådhuset. Bingo, så holder man godt og sikkert på H. C. Andersens Boulevard.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 24-07-05 13:46

Nu har jeg lige været lidt i sommerhuset, og det er egentligt bemærkelsesværdigt, at jeg føler mig mere tryg ved at cykle i Kbh. end ude på landet

Tak for pointene og god fornøjelse i Kbh.

AMP