/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
aksel til bådtrailer
Fra : aaugust
Vist : 950 gange
40 point
Dato : 11-07-05 22:51

Nogen her som har prøvet at købe af aksel til
Brenderup bådtrailer. total 750 kg. og skiftet en sådan en.

Accepteret svar
Fra : gossip

Modtaget 50 point
Dato : 11-07-05 23:00

Jeg har arbejdet med det gennem en årrække.
Husk at opgive Stelnummeret, så du får den rigtige aksel, der er flere forskellige modeller.
Du skal nok også have nye bremsekabler med, hvis den er med bremser.
Ellers er det ikke svært, der er kun 4 bolte der holder den.
God fornøjelse.
Gossip

Godkendelse af svar
Fra : aaugust

Dato : 11-07-05 23:06

Tak for svaret gossip. Har du evt en pris eks. på en aksel til bådtrailerne på total vægt 750

Kommentar
Fra : gossip

Dato : 11-07-05 23:12

Hej igen..
Jeg har ikke prislisten, men husker noget med ca. 3500 hvis den er med bremser.
Men prøv at kontakte en Brenderupforhandler nær ved hvor du bor.
gossip