/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Flash..
Fra : AnnLou
Vist : 450 gange
50 point
Dato : 07-10-02 15:13

Hej gutter og gutinder!
Den er sikkert en klassiker,men hvor kan jeg finde Flash uden at skulle finde €€€€€ frem? Hvis det er muligt, må jeg nok også bede om alle detaljerne om hvordan det gøres, da jeg ikke er helt på hjemmebane i dette felt...
Alt dette er selfølgelig ikke fordi jeg har tænkt mig at begå ulovligheder, men snarere til min information......
Tak for hjælpen,
Ann Lou

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 07-10-02 15:39

er det fordi du vil lave flash eller fordi du vil se flash ???

hvis det bare er fordi du vil se det, så kan du hente det her: http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 07-10-02 16:15

www.altomflash.dk ligger der en god gennemgang af Flash 5 hvis du selv vil lave.....

Ellers er der IDG hæftet "Flash 5" som kommer godt rundt om de forskellige emner i Flash. Det koster 89 kr. og kan fås hos de fleste boghandlere...

Kommentar
Fra : AnnLou

Dato : 07-10-02 18:55

Hej e.p.
Tak for svar, her kommer lige et par detaljer mere;jeg har installeret XP istedet for Win98 og mange af de programmer jeg havde installeret, kan jeg ikke geninstallere i XP. Bl.a. Autocad, Photoshop, Freehand og Quark Xp. Flash har jeg aldrig haft fingrene i, men ville meget gerne....
Da jeg ikke lige ligger inde med en masse €€€€ mangler jeg derfor et godt tip om, hvordan jeg kan genanskaffe disse programmer uden omkostninger.
Jeg bor iøvrigt i Madrid , så boghandleren må vente...
Saludos, Ann Lou

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 07-10-02 22:00

Jeg ville gerne hjælpe dig, meeeen......det er jo ikke bare noget man finder.....og hvis jeg vidste hvor, så ville jeg få Antipiratgruppen, og det halve af brugerne fra kandu.dk på nakken...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-10-02 07:56

"AnnLou" <AnnLou.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:csFo9.84421$Qk5.3792498@news010.worldonline.dk...
> Hej gutter og gutinder!
> Den er sikkert en klassiker,men hvor kan jeg finde Flash uden at skulle
> finde ????? frem? Hvis det er muligt, må jeg nok også bede om alle
> detaljerne om hvordan det gøres, da jeg ikke er helt på hjemmebane i
> dette felt...
> Alt dette er selfølgelig ikke fordi jeg har tænkt mig at begå
> ulovligheder, men snarere til min information......

Du kan finde og downloade Flash på www.macromedia.com og det er helt gratis
og ikke ulovligt at downloade en demoversion.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - ny version!
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?