/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Toner HP
Fra : thomas83
Vist : 461 gange
50 point
Dato : 07-10-02 15:02

Jeg har hørt at man kan få penge for sine gamle toner. Er der nogen der ved hvor, og hvor man kan få mest? Det er mest toner til HP jeg tænker på!

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 07-10-02 16:58

Mener du gamle (tomme) patroner?

Accepteret svar
Fra : Mystic

Modtaget 50 point
Dato : 07-10-02 20:01

Hej thomas83

jeg tror at nogen har bundet dig noget på ærmet.
Toner koster penge at komme af med, det er et affaldsprodukt, det kan være som viskinge spørher til at du evt.: kan få penge for brugte patroner men jeg tror ikke rigtigt på dette da det vil koste mere at administrerer dette end en ny patron koster.

Mvh. Michael

Kommentar
Fra : ingole

Dato : 07-10-02 21:26

thommas du vil ha´ noget for noget må du ha noget at byde **naive tanker gir kun problemer---så prøv noget mere rart ,venligt og noget vi kan bruge i og til fælles gavn *kh.os alle*

Kommentar
Fra : alka

Dato : 07-10-02 22:25

Nogle firmaer ilægger i æsken med toner (laserprinter) en gratis fragtseddel, så når patronen er tom, gratis kan retunere den til firmaet, ved at påklistre kassen og aflevere den på posthuset. De indsamles af miljømæssige grunde (?) og kan så genbruges.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 07-10-02 22:25

Nogle firmaer ilægger i æsken med toner (laserprinter) en gratis fragtseddel, så når patronen er tom, gratis kan retunere den til firmaet, ved at påklistre sedlen på kassen og aflevere den på posthuset. De indsamles af miljømæssige grunde (?) og kan så genbruges.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 07-10-02 22:27

Nogle firmaer ilægger i æsken med toner (laserprinter) en gratis fragtseddel, så når patronen er tom, gratis kan retunere den til firmaet, ved at påklistre sedlen på kassen og aflevere den på posthuset. De indsamles af miljømæssige grunde (?) og kan så genbruges.

Kommentar
Fra : vonduus

Dato : 31-07-03 13:50

Scandinavian Office Systems giver 10-20kr for en tom tonerpatron uanset model eller typer......

www.sos-online.dk